زمان برگزاری چهارمین آزمون استخدامی کشور مشخص شد

کدخبر: ۱۸۰۴۰۸
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: چهارمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور جمعه سوم شهریور ماه ۹۶ در ۵۳ شهرستان برگزار می‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌ و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: چهارمین آزمون استخدامی‌ متمرکز‌ دستگاه‌های اجرایی‌ کشور در سال 96 در 2 نوبت صبح و بعدازظهر‌ روز جمعه سوم شهریور ماه در 53 شهرستان‌ و 118 حوزه امتحانی‌ با حضور 402 هزار و 430 داوطلب برگزار می‌شود؛ از این تعداد 222 هزار و 736 نفر زن و 179 هزار و 694 نفر‌ مرد هستند.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده آزمون استخدامی‌ صبح روز جمعه با شرکت 224 هزار و 214 داوطلب‌ در گروه‌های یک، 2، سه و چهار برگزار می شود؛ همچنین‌ 178 هزار و 216 داوطلب‌ در گروه‌های آزمایشی 5 و 6 در نوبت عصر روز جمعه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

توکلی تأکید کرد: داوطلبان می توانند برای دریافت کارت شرکت در آزمون استخدامی کشور از روز سه‌شنبه 31 مرداد ماه 96 تا ساعت 24 پنج‌شنبه 2 شهریور ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام کنند.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده شرکت‌کنندگان در چهارمین آزمون استخدامی‌ متمرکز‌ دستگاه‌های اجرایی‌ کشور باید 2 بسته آزمون عمومی و تخصصی‌ را پاسخ دهند‌، در آزمون عمومی 100 سؤال متناسب‌ با عنوان شغلی طراحی شده است که داوطلبان باید در مدت 110 دقیقه‌ به آنها پاسخ دهند‌؛ همچنین مدت زمان تعیین شده برای پاسخ دهی به سؤالات آزمون تخصصی 80 دقیقه است.

توکلی یادآور شد: داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌ 6 آزمون تخصصی ندارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید