2 عامل موثر در درگذشت پیش کسوت کشتی در کنار تشک + عکس

کدخبر: ۱۸۰۶۲۵
درگذشت یک پیشکسوت کشتی روی تشک صحنه های تلخی را برای اهالی این رشته رقم زد. این در حالیست که نه آمبولانسی در این مسابقه بود و پزشکان نیز دیر به محل رسیدند.
2 عامل موثر در درگذشت پیش کسوت کشتی در کنار تشک + عکس

به گزارش "ورزش سه"، وقتی امروز چهره های قدیمی کشتی در تبریز دور هم جمع شدند تا در رقابتی نسبتا جدی مقابل یکدیگر قرار بگیرند، هیچ کس فکر نمی کرد چند ساعت بعد همه سیاه پوش شوند. بدون شک تلخ ترین اتفاقات تاریخ ورزش با درگذشت چهره های ورزشی در میادین رخ داده و این بار این اتفاق باور نکردنی برای کشتی گیر مسن ایرانی رخ داد. 

حسین نیک نژاد از استان گیلان برابر حریف اصفهانی خود در رده سنی 55-60 سال روی تشک رفت و هنگامی که حریف او فنی را در کنار تشک اجرا کرد و نیک نژاد در وضعیت خاک قرار گرفت، دیگر خبری از ایستادن کشتی گیر گیلانی نبود. حریفش به هوای ادامه مسابقه به وسط تشک رفت اما همگان تا چند ثانیه از وضعیت عجیب نیک نژاد شوکه شده بودند. بعد از ثانیه هایی همه چیز تلخ شد و خیلی از حاضران در سالن سعی کردند با تنفس مصنوعی و حرکات مختلف این کشتی گیر مسن را به زندگی بازگردانند. خبری هم از آمبولانس در یک رقابت رسمی نبود و دیر رسیدن پزشکان هم مزید به علت شد تا نیک نژاد در وضعیت بدتری قرار بگیرد. 


پزشکان اورژانس کشتی گیر گیلانی را به بیمارستان منتقل کردند اما انگار همه فهمیده بودند دیگر امیدی نیست و سفر پیشکسوت کشتی بازگشتی ندارد. 

دیگر کشتی فراموش شد و همه حاضران سرگردان روی تشک به دنبال رسیدن یک خبر خوش بودند اما این داستان واقعی بود و حسین نیک نژاد در هنگام برگزاری یک مسابقه کشتی به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داد تا این تصویر تلخ از او در سالن کشتی تبریز باقی بماند. 

تنها کاری که از حاضران و اهالی کشتی بعد از دیدن چنین صحنه های تلخی برمی آمد، انجام مراسم ترحیم و یادبود در همان سالن به یاد مرحوم نیک نژاد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید