اعلام جنگ اخراجی کاخ سفید به دختر ترامپ + عکس

کدخبر: ۱۸۰۶۷۶
استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق دونالد ترامپ و رئیس فعلی پایگاه خبری راست‌گرای «برایت‌بارت» در اظهاراتی گفت که قصد دارد با دشمنانش در به اصطلاح «بال غربی» کاخ سفید از جمله «جاوانکا» (ترکیب اسم داماد و دختر ترامپ یعنی جارد کوشنر و ایوانکا ترامپ) وارد جنگ شود.
اعلام جنگ اخراجی کاخ سفید به دختر ترامپ + عکس

به گزارش اقتصادنیوز ،  مجله ونیتی فر در گزارش جدیدی عنوان کرده، استیو بنن ظاهرا قرار است نام برایت‌بارت را در فضای تلویزیون نیز مطرح کند و با رابرت مرسر، حامی مالی برجسته جمهوری‌خواهان رایزنی کرده تا به تامین مالی یک شبکه راست‌گرای متعلق به برایت‌بارت مشابه فاکس نیوز بپردازد. همچنین بنن در حال صحبت با یک تحلیلگر سیاسی برجسته به نام بوریس اپشتین در پایگاه مشهور به «سینکلر» است تا برایت‌بارت با این پایگاه ائتلاف برقرار کند.

استیو بنن

روزنامه نیویورک تایمز گزارش داده که چه کسی در فهرست دشمنان بنن قرار داشته و به نقل از او گزارش داده که بنن در ابتدا از انتخاب جان کلی به‌عنوان رئیس دفتر دونالد ترامپ راضی بوده چون او می‌توانسته برخی از دشمنان بنن را از رئیس‌جمهوری دور کند. زمانی که کلی به این سمت منصوب شد بنن گفته بود که دیگر دوران اینکه ایوانکا به سراغ رئیس‌جمهوری بیاید و سرش را روی میز گذاشته و گریه کند تمام شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید