شورای چهارم از نظر طیف سیاسی بی نظیر بود

کدخبر: ۱۸۰۶۹۲
فرماندار تهران گفت:معتقدم دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران از نظر طیف های سیاسی بی نظیر بود و فرمانداری نیز با شورای شهر همکاری مطلوبی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛عیسی فرهادی فرماندار تهران در مراسم تحلیف اعضای شورای پنجم شهر تهران با بیان اینکه در این دوره انتخابات بحث مشارکت را از سوی مقام معظم رهبری به عنوان یک اصل مد نظر قرار دادیم،اظهار داشت: بدون شک سیاست های وزارت کشور و استانداری و فرمانداری تهران نیز بر همین منوال تعریف شد.

وی افزود: نظارت مجلس برای برگزاری انتتخابات اردیبهشت ماه مطلوب بود به گونه ای که ما روانترین انتخابات را در این دوره داشتیم.

فرماندار تهران با تاکید بر اینکه در هر دقیقه ۲۴۰ هزار رای به صندوق ها ریخته شده بود، گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کمترین زمان ممکن به تایید رسید و همچنین با کمترین شکایت ها این انتخابات برگزار شد.

فرهادی با بیان اینکه در این دوره گرایش مردم به سمت لیست ها بود، تاکید کرد: همین موضوع سبب شد که نتیجه انتخابات زودتر از زمان ممکن اعلام شود.

وی از هدایت های مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر کرد و گفت:بدون تردید هدایت های مقام معظم رهبری سبب شد که انتخاباتی بدون مشکل در کشور برگزار شود.

فرماندار تهران با بیان اینکه دوره چهارم شهر تهران استثنایی بود، تصریح کرد: معتقدم دوره چهارم شهر اسلامی تهران از نظر طیف های سیاسی بی نظیر بود و فرمانداری نیز با شورای شهر همکاری مطلوبی داشت.

فرهادی با ارائه آماری از تعداد مصوبات به تصویب رسیده در شورای چهارم شهر تهران گفت: از۹۷۵ مصوبه، ۱۳۲ مصوبه را فرمانداری برگشت داده چرا که  طبق قوانین نبوده است.

وی ادامه داد: ۹۴ مصوبه از ۱۳۲ مصوبه شورا را  فرمانداری اصلاح و ۳۸مصوبه به هیئت حل اختلاف رفته که از این تعداد نیز ۱۹مصوبه، با نظر فرمانداری به تصویب رسیده است.

فرماندار تهران با اشاره به اینکه دستگاه ها همکاری خوبی با یکدیگر داشتند و سبب شکوفایی هر چه بیشتر شهر تهران شدند، گفت: در صورت همکاری تمام دستگاه ها با شورای شهر شاهد شکوفایی هر چه بیشتر شهر تهران خواهیم بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید