اعضای شورای پنجم روی چهار موضوع حفظ امانت، رعایت قانون، عدالت و انصاف متعهد شوند

کدخبر: ۱۸۰۶۹۳
رئیس سنی شورای اسلامی شهر تهران گفت:اعضای شورای شهر باید روی چهار مفهوم مهم که در متن تحلیف هم آمده متعهد شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی الویری رئیس سنی شورای اسلامی شهر تهران در مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک فعالیت شورای پنجم، اظهار داشت: این مراسم یادگار مجاهدت ارزشمند آیت‌الله طالقانی است چراکه ایشان تلاش کردند که شورا در قانون اساسی جایگاهی داشته باشد.

وی با اشاره به طرح خاطره‌ای از مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افزود: در مجلس شورای اسلامی سوم که مرحوم آیت‌الله هاشمی برای ادای تحلیف آمد، قبل از مراسم صحبت مفصلی با اعضا کرد که باید با تمام وجود مفاهیم مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: قبل از ادای این مراسم یادآوری می‌کنم که اعضای شورای شهر باید روی چهار مفهوم مهم که در متن تحلیف هم آمده متعهد شوند که یکی از مهمترین آنها رعایت حفظ امانت و انجام هر چه بهتر وظایف در شهر چند میلیونی تهران است.

الویری با اشاره به رعایت قانون و تاکید بر قانون اساسی، تصریح کرد: عدالت و انصاف در مسائلی که با آن مواجه می‌شویم باید در راه پیشرفت امور شهر باشد و امیدوارم که این امر به خوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه امروز کار شورا رسما آغاز می‌شود، گفت: تا به امروز شورای پنجم۳۰ جلسه تشکیل دادند تا پیگیری موضوعات و مطالبی باشند که در آینده انجام خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید