به علت بدهی مالیاتی؛

حساب‌های سازمان لیگ فوتبال مسدود شد

کدخبر: ۱۸۰۷۲۵
حساب‌های رسمی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران به علت بدهی سنگین مالیاتی مسدود شده و این سازمان نمی‌تواند تا حل این مشکل بزرگ هیچ پرداختی به باشگاه‌ها داشته باشد.
حساب‌های سازمان لیگ فوتبال مسدود شد

مشکلات مالی سالهاست که فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه ها را آزار می دهد و کار را به جایی رساند که کنفدراسیون فوتبال آسیا تهدید کرده است اگر این مشکلات حل نشود اجازه حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داد.

درحالی که مهدی تاج در رایزنی با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا توانسته است آنها را راضی به دادن مهلت دو ماهه برای حل مشکل کند، اما بعید به نظر می رسد با توجه به حجم بالای بدهی‌ها، باشگاه های ایرانی بتوانند استانداردهای مد نظر کنفدراسیون آسیا را رعایت کنند.

این مشکلات در حالی گریبان فوتبال ایران را گرفته است که باشگاه‌ها امیدوارند سازمان لیگ با پرداخت مطالبات آنها که بابت حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی است، بخشی از موانع و مشکلات مالی را از سر راه آنها بردارد.

سازمان لیگ نه تنها نمی تواند مشکلی از باشگاه های ایرانی را حل کند، بلکه باید دست به دامان نهادهای دیگر شود تا مشکل خودش را حل کند!

این درخواست به دنبال بدهی مالیاتی بیش از ۱۷۵ میلیارد تومانی سازمان لیگ به اداره مالیات است. در این نامه تاکید شده است به خاطر این مبلغ بدهی(یک هزار و هفتصد و پنجاه و پنج میلیارد و ششصد و بیست و یک میلیون و چهار صد هزار و هفتصد و نود و شش ریال) حساب های سازمان لیگ مسدود شده و نهادهای مربوطه باید مطالبات سازمان لیگ را به اداره مالیات بدهند.

با این شرایط سازمان لیگ تا زمانی که نتواند این مشکل بزرگ را حل کند نمی تواند هیچ پرداختی به سازمان لیگ داشته باشد. 

در این مورد گفته می شود برخی حساب های فرعی هم که به اسم اشخاص باز شده مسدود شده اند تا مشکلات سازمان لیگ بیشتر از گذشته شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید