ناراحتی منصوریان ازعادل فردوسی پور

کدخبر: ۱۸۱۱۶۹
مدیران باشگاه استقلال قصد دارند از مدیران صدا و سیما درخواست کنند که گزارش بازی‌های این تیم به گزارشگری غیر از عادل فردوسی‌پور سپرده شود!
ناراحتی منصوریان ازعادل فردوسی پور

 مدیران استقلال اعتقاد دارند گزارش فردوسی‌پور در خلال بازی استقلال و پدیده باعث ایجاد التهاب در سکوهای ورزشگاه آزادی شده و همین التهاب و هیجان در پایان بازی منجر به شعارهایی علیه سرمربی استقلال شده است! البته استقلالی‌ها مدت‌هاست که با مجری برنامه 90 رابطه خوبی ندارند و با تعصب زیادی اعتقاد دارند فردوسی‌پور معمولا در گزارش‌های خود و در برنامه 90 از پرسپولیس جانبداری و علیه استقلال حاشیه‌سازی می‌کند.

اما به نظر می‌رسد آنچه باعث شده تا مدیران استقلال به فکر ارائه این درخواست عجیب بیفتند گزارش فردوسی‌پور در بازی استقلال و پدیده بوده. عادل در دقایق آخر این بازی به شدت روی حرکات و رفتار منصوریان مانور داد. این مانور، از رفتن منصوریان به سمت مهاجری و گرفتن دست‌های او شروع شد و تا سوت پایان مسابقه هم دنبال شد او طعنه‌هایی هم به منصوریان زد و از رفتارهای او با اصطلاح «شوآف» یاد کرد. البته گزارش فردوسی‌پور کاملا طبیعی بود و آنچه غیرطبیعی بود رفتارهای عجیب منصوریان بود که نه تنها در گزارش عادل بلکه در تمام رسانه‌ها بازخورد داشت.

هرچند گفته شده که این مدیران استقلال هستند که از صدا و سیما چنین درخواستی داشته‌اند اما قطعا ریشه این درخواست به شخص منصوریان برمی‌گردد. ظهرا او از لحن گزارش فردوسی‌پور و طعنه‌هایش به شدت ناراحت شده و از مدیران باشگاه استقلال خواسته تا از صدا و سیما بخواهند که او دیگر بازی‌های استقلال را گزارش نکند. باید دید واکنش مسئولان صدا و سیما و شخص فردوسی‌پور نسبت به چنین درخواست غیرمنطقی و عجیبی چیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید