تشکیلات خودگران فلسطین برای صلح با اسرائیل اعلام آمادگی کرد

کدخبر: ۱۸۱۳۶۵
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از آمادگی اش برای امضای قرار داد صلح تاریخی با رژیم صهیونیستی زیر نظر دونالد ترامپ خبر داد.
تشکیلات خودگران فلسطین برای صلح با اسرائیل اعلام آمادگی کرد

به گزارش شاشة نیوز، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان کنفرانس خبری مشترک خود با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در آنکارا تاکید کرد: بدون غزه هیچ کشور فلسطینی ایجاد نخواهد شد، درون غزه نیز هیچ کشور فلسطینی ایجاد نمی شود.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تشکیل کشور فلسطین به مرکزیت قدس شرقی عنوان کرد: پایان یافتن شکاف داخلی بین فتح و حماس نیازمند ملغی شدن کمیته اداری تشکیل شده از سوی حماس و اجرای وظایف دولت آشتی ملی در نوار غزه و برگزاری انتخابات سراسری در سریعترین وقت ممکن است.

عباس تاکید کرد: ما تلاش داریم تا ملتمان با عزت در کشور فلسطین در مرزهای سال ۶۷ به مرکزیت قدس شرقی زندگی کند و آماده ایم تا قرار داد صلح تاریخی را زیر نظر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امضا کنیم.

اردوغان نیز در این کنفرانس خبری تاکید کرد: راه صلح پایدار در منطقه از طریق تشکیل کشور فلسطین با حاکمیت مستقل می گذرد. حل بحران در منطقه به نفع رژیم صهیونیستی در کنار برادران فلسطینی ما است. از آغاز اکتبر فلسطینی ها می توانند ویزای الکترونیکی برای ورود به ترکیه دریافت کنند. رژیم صهیونیستی به شهرک سازی در اراضی فلسطین ادامه می دهد و تل آویو باید به اقداماتی که به صلح لطمه وارد می کند پایان دهد./ مهر

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید