سردار جوانی:شکست تروریست‎ها در سوریه نزدیک است

کدخبر: ۱۸۱۴۰۵
مشاور عالی نماینده ولی فقیه درسپاه گفت:پیشروی‌های محور مقاومت در سوریه نوید بخش آزادی مناطق تحت اشغال گروهک‌های تروریستی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار یدالله جوانی درباره آخرین تحولات سوریه اظهار داشت: در ماه‌های گذشته شاهد پیشروی‌های ارتش سوریه در مناطقی هستیم که در دست گروهک های تکفیری بود.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: پیشروی‌های ارتش سوریه در مناطق مختلف نشان دهنده این است که گروهک‌های تروریستی به لحاظ ساختاری بهم ریخته و توان دفاع خودشان را از دست داده‌اند و در ادامه این روند شاهد موفقیت‌های بیش از پیش دولت سوریه در نبرد با تروریسم خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به پیشروی‎های ارتش سوریه در مناطق تحت اشغال تروریست‌ها، در عراق دولت، ارتش و نیروهای مردمی مناطق مهم و راهبردی را از دست تروریست‌ها آزاد کرده وارتش سوریه و عراق در بخشی از مناطق مرزی به هم نزدیک شده‌اند.

سردار جوانی با اشاره به عملیات‌های مرز سوریه و لبنان، بیان داشت: نیروهای مقاومت به کمک ارتش و نیروهای مردمی در سوریه موفق شدند مناطق وسیع و با اهمیتی را به لحاظ راهبردی آزاد کنند و می‌توان پیش‌بینی کرد که شکست کامل گروهک‌های تروریستی در سوریه نزدیک است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به پیروزی‌های ارتش سوریه و عراق در برابر تروریست‌ها، خاطرنشان کرد: این پیروزی‌ها حکایت از خنثی شدن توطئه بزرگ جبهه استکبار در منطقه دارد. وضعیت و توانمندی محور مقاومت در سوریه نوید بخش این است که تمام مناطق تحت اشغال و کنترل گروهک‌های تروریستی یکی پس از دیگری آزاد خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید