مشکلات منصوریان روز به روز بیشتر می شود

مگویان جانشن منتظری در استقلال می شود؟

کدخبر: ۱۸۱۴۹۹
با مصدومیت دو مدافع استقلال تهران مشکلات این تیم بیش از پیش شد.
مگویان جانشن منتظری در استقلال می شود؟

مصدومیت پژمان منتظری در تمرینات استقلال و همچنین مصدومیت دیروز عظیم گوک مدافع جوان این تیم، دردسرهای سرمربی تیم را بیش از پیش می‌کند چرا که آبی‌های تهران اکنون تنها دو مدافع میانی را در اختیار دارند!

به همین خاطر به احتمال زیاد نام پژمان منتظری که حداقل 3 ماه از میادین به دور خواهد بود، تا نیم فصل از لیست خارج می‌شود و هرائر مگویان که قرار بود باشگاه با او تسویه کند و رضایتنامه‌اش را دریافت کند، به جمع آبی‌های تهران باز خواهد گشت!

اما آنچه ابعاد این ماجرا را نگران کننده تر می کند این است که استقلال در حال حاضر در پست دفاع وسط تنها پادوانی و مجید حسینی را در اختیار دارد که این تعداد بازیکن اصلا برای بازی های فشرده لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کافی نیستند.

با این شرایط شاید تنها گزینه روی میز منصوریان خارج کردن نام پژمان منتظری تا نیم فصل و بازگرداندن نام مگویان به لیست استقلال باشد، بازیکنی که در اول فصل نامش در لیست مازاد استقلال قرار گرفت و باشگاه حالا باید هزینه سرسام آوری بابت جدایی او پرداخت کند.

با این شرایط با حضور مگویان، منصوریان می تواند مشکل خط دفاع تیمش را حل کند و البته هزینه هایی که باشگاه باید برای او بپردازد مورد توجه است.

مدیربرنامه های مگویان در مورد احتمال بازگشت این بازیکن به استقلال می گوید: فعلا خبری نیست. البته مگویان با نامه رسمی استقلال در لیست مازاد قرار گرفته است و اگر قرار باشد نام این بازیکن دوباره به لیست برگردد، باید بین طرفین توافق حاصل شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید