یادآوری یک خاطره اشک زیدان را در آورد + عکس

کدخبر: ۱۸۲۰۴۷
اشک‌ سرمربی رئال مادرید مقابل دوربین‌ تلویزیون سرازیر شد.
یادآوری یک خاطره اشک زیدان را در آورد + عکس

زین‌الدین زیدان در برنامه‌ای به مناسبت 40 سالگی برنامه «تله‌فوت» از شبکه تلویزیونی «TF1» فرانسه در حالی که تصاویری از بهترین لحظات دوران بازیگری خود را می‌دید، وقتی صحنه مربوط به زدن ضربه سر به سینه مارکو ماتراتزی، مدافع ایتالیا در فینال جام جهانی 2006 که منجر به اخراج وی و در نهایت شکست تیم ملی فرانسه و از دست رفتن قهرمانی شد، اشک در چشمانش حلقه زد.

بُغضی که در این صحنه در سرمربی رئال مادرید دیده شد، به نوعی نشانگر بزرگترین حسرت زندگی وی است چرا که در صورتی که زیدان در آن بازی اخراج نمی‌شد، شاید سرنوشت بازی تغییر می‌کرد. زیزو پس از دیدن این تصاویر گفت: این‌ها زندگی من هستند و وقتی این صحنه‌ها از دوران حرفه‌ای‌ام را می‌بینم باید بگویم که فوق‌العاده بوده است.

زیدان در بخش دیگری از صحبت‌هایش در تمجید از همسرش و نقش مهم او در زندگی‌اش اظهار داشت: داشتن همسری همچون ورونیک فوق‌العاده زیباست. ما همیشه با هم هستیم، با هم زندگی می‌کنیم و مکمل یکدیگر هستیم و همین زیباست. وقتی شما خانواده‌ای تشکیل می‌دهید، سعی می‌کنید برای زندگی‌تان تلاش کنید و وقتی همه چیز به خوبی پیش می‌رود، این فوق‌العاده است. همه چیزم را مدیون همسرم، ورونیک هستم.

سرمربی موفق رئال مادرید که در طول کمتر از 2 سال 7 جام قهرمانی برای این تیم به ارمغان آورده است، اظهار داشت: پدرم الگوی من است. پدر و مادرم همیشه راهنمای ما بودند و حالا که خودم پدر شده‌ام، سعی می‌کنم تا همان رفتار را با فرزندانم داشته باشم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید