تنها شرط «حاجی» برای ازدواج با بهاره رهنما

کدخبر: ۱۸۲۱۱۸
ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی جنجال های زیادی به پا کرد و حواشی زیادی درپی داشت. در حالی که هشت روز از زمان انتشار عکس های مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما میگذرد، به جرات میتوان اخبار مربوط به این بانوی هنرمند را یکی از جنجالی ترین خبرهای در رسانه ها دانست.بهاره رهنما به همراه همسرش امیرخسرو عباسی در یک برنامه گفتگویی انجام دادند و درباره ازدواجشان صحبت کردند.
تنها شرط «حاجی» برای ازدواج با بهاره رهنما

بهاره رهنما به همراه همسرش در این برنامه حاضر شد و به سوالات مجری برنامه پاسخ داد. در ابتدای این گفتگو امیرخسرو عباسی از تعجبش در انتشار عکس ها و روانه شدن سیل تماس ها برای تبریک گفت و بهاره رهنما ادامه داد البته که کسی جرات نمیکرد با من تماس بگیرد اما ما خودمان از انتشار عکس های ازدواجمان بی خبر بودیم.

بهاره رهنما در بخشی از گفتگویش در این برنامه درباره جنجال پوشیدن لباس عروس گفت:بله من د ر42 سالگی لباس عروس پوشیدم و عکس گرفتم . قطعا در انتخاب همسر یکی از ملاک های من موقعیت مالی همسرم بود اما چیزهای افسانه ای که می گویند صحت ندارد یا لااقل من ندیده ام ، مگر اینکه «حاجی» پنهان کرده باشد.

مجری برنامه درباره وجود تعداد زیادی اسپانسر در مراسم ازدواجشان پرسید که گفت:این یک امر خیلی طبیعی بود و با خنده ادامه داد البته من پول تمام آنها را از داماد گرفتم.

در بخش پایانی گفتگو بهاره رهنما درباره شرط ازدواجشان گفت:امام رضا (ع) باعث این ازدواج شد و امیرخسرو تنها شرط ازدواجمان را خواندن نماز اول وقت اعلام کرد و گفت حتی اگر تو کنار خیابان کبریت هم میفروختی من از تو خواستگاری میکردم.

بهاره رهنما در خصوص پیام های تبریکی که از سوی خانواده همسر سابقش داشت گفت:من تبریک های زیادی از سوی خانواده همسر سابقم در صفحه ام داشته ام .

منبع : گروه فرهنگ و هنر سایت نمناک

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید