بازار گوشت از رونق افتاد

کدخبر: ۱۸۲۳۵۷
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، با بیان اینکه بازار این گوشت بسیار راکد است، گفت: اگر همین روند ادامه یابد، احتمال دارد هفته آینده قیمت این کالا در بازار کاهش پیدا کند.

علی اصغر ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی بعد از عید قربان ارزان نشده است؛ اظهار داشت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کنندگان بین ۴۳ تا ۴۴ هزار تومان است.  

وی با اشاره به اینکه بازار این کالا طی روزهای اخیر بسیار راکد است، افزود: میزان فروش ها کم شده و اگر همین روند ادامه یابد، احتمال کاهش قیمت وجود دارد.  

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: گوشت های وارداتی خلاء بازار را پر کرده و با توجه به تعطیلات پیش رو و همچنین اینکه در اواخر شهریور و در آستانه فراررسیدن ماه مهر قرار داریم، بازار رونق چندانی ندارد؛ بنابراین احتمال دارد هفته آینده ما شاهد کاهش قیمت این نوع گوشت در بازار باشیم.  

ملکی با بیان اینکه دام داخلی کم است، گفت: بنابراین عرضه گوشت های وارداتی چندان در قیمت داخل تاثیر نگذاشته است و دامداران داخلی، انگیزه چندانی برای عرضه با سرعت دام هایشان به بازار ندارند؛ چرا که تا چند روز آینده کم کم ورود حجاج به کشور آغاز می شود و بعد از آن نیز ماه محرم را پیش رو داریم.  

وی تاکید کرد: با این حال اگر واردات انجام نمی شد، با بحران قیمت گوشت در بازار مواجه می شدیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید