احتمال به تأخیرافتادن عرضه آیفون 8

کدخبر: ۱۸۲۵۱۹
در حالی که پیشتر 12 سپتامبر به عنوان تاریخ نهایی عرضه گوشی جدید اپل یا همان آیفون 8 اعلام شده بود، اکنون گفته می شود که ممکن است این گوشی دیرتر از زمان اعلام شده عرضه شود.
احتمال به تأخیرافتادن عرضه آیفون 8

به گزارش خبرگزاری فارس، البته این تاخیر تنها در حد چند روز خواهد بود و لذا دوستداران آیفون چندان نباید منتظر رونمایی از آیفون 8 باقی بمانند.

این روزها خبرهای متنوعی در مورد ویژگی ها و امکانات آیفون 8 شنیده می شود و آخرین اخبار حاکیست که آیفون 8 بعد از رونمایی از مدل‌های مختلف گوشی آیفون 7 اس عرضه می شود. دو مدل از آیفون 7 اس در 22 سپتامبر عرضه خواهند شد و عرضه آیفون 8 بعد از آن اتفاق می افتد.

بر اساس این گزارش در حالی که برخی سایت های خبری زمان عرضه آیفون8 را ماه نوامبر اعلام کرده اند، در تعداد دیگری از این سایت ها زمان رونمایی از گوشی یادشده اواسط تا اواخر ماه اکتبر عنوان شده است. احتمالا امکان پیش خرید آیفون 8 از  جمعه 15 سپتامبر یعنی یک هفته دیگر فراهم خواهد شد.

تغییر جزئی طراحی آیفون 8 برای گنجاندن حسگر تاچ آی دی در زیر نمایشگر OLED و برخی دشواری های مربوط به استفاده از این نمایشگر تازه از جمله دلایل تاخیر مذکور اعلام شده است. تولید این نمایشگرها در ویتنام و توسط یکی از شرکای سامسونگ صورت می گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید