۱۰۱ سریال در مراحل مختلف تولید

کدخبر: ۱۸۳۶۹۲
مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیما فیلم از ۱۰۱ مجموعه نمایشی در مراحل مختلف تولید خبر داد.

به گزارش فارس، سیدعلی حمیدی قائم مقام مرکز سیما فیلم از حضور 101 مجموعه نمایشی فعال در مراحل مختلف طرح، نگارش، پیش تولید و تصویربرداری خبر داد و گفت: 58 سریال هم اکنون در مرحله تحقیق و نگارش و 43 اثر نیز در مراحل مختلف تولید و یا پیش تولید هستند.

وی همچنین تولید دو اثر الف ویژه را از فعالیت‌های مرکز سیما فیلم دانست و اضافه کرد: دو سریال «موسی(ع)» و «سلمان» از مجموعه‌های الف ویژه ای است که مراحل مقدماتی تولید را می گذراند.

قائم مقام مرکز سیما فیلم همچنین با اشاره به حضور ناظران کیفی در تمام پروژه ها اضافه کرد: از آنجا که مجموعه های الف ویژه کارهایی بزرگ و پرهزینه هستند و از سوی دیگر سریال های الف جوابگوی آثار تاریخی نیستند به یک کار بینابینی با عنوان الف فاخر رسیدیم. پروژه‌هایی که هزینه و نیرویی بینابین نیاز دارند و در مدت زمان کمتری به آنتن می‌رسند.

وی از تولید مجموعه های تلویزیونی با عنوان صنعت دیربازده یاد کرد و گفت: با تعریف مجموعه های الف فاخر می توان امیدوار بود، که مجموعه های جذاب با هزینه هایی کمتر و در مدت زمان کوتاه تری را راهی شبکه های تلویزیونی کرد.

قائم مقام مرکز سیما فیلم درباره‌ پروژه‌های در حال تولید شبکه‌های مختلف سیما یادآور شد: در حال حاضر شبکه یک سیما سه سریال در مرحله نگارش و 10 سریال در مرحله ساخت دارد. شبکه دو سیما دو سریال در مرحله تحقیق و نگارش و هشت سریال در حال ساخت دارد. شبکه پنج سیما 9 سریال در حال تحقیق و نگارش و شش سریال در حال تولید دارد و شبکه نسیم نیز یک سریال را به روی آنتن فرستاده است و یک سریال دیگر در حال ساخت دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید