دو روی سکه مهدی طارمی

کدخبر: ۱۸۳۸۶۸
مهاجم پرسپولیس در بازی دیشب با سپاهان علی رغم اینکه گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی زد اما با بی دقتی چند موقعیت خوب را برای تیمش از دست داد تا در شبی که به صدر جدول گلزنان رسید تلخ و شیرین را با هم تجربه کند
دو روی سکه مهدی طارمی

مهدی طارمی با گلی که مقابل سپاهان زد، شریک مرتضی تبریزی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر شد. تبریزی و طارمی، هر کدام ۴ گل زده‌اند با این تفاوت که تبریزی همه گل‌هایش را در یک بازی زده اما طارمی در سه بازی، توانسته سرنوشت تیمش را تغییر بدهد. 

طارمی در سه بازی زمانی که مسابقه با نتیجه صفر-صفر دنبال می‌شده، گل اول بازی را زده و قفل دروازه حریف را باز کرده است. بازی با نفت تهران، گسترش فولاد و سپاهان طارمی گل اول را زد و پرسپولیس را جلو انداخت. فصل پیش هم از ۱۸ گل طارمی، ۸ گل زمانی که بازی صفر-صفر مساوی بود زده شد و آقای گل لیگ برتر، قفل دروازه حریف را شکست. در دو بازی دیگر هم گل‌های طارمی زمانی زده شد که بازی با نتیجه مساوی، یا عقب بودن پرسپولیس در جریان بود.

طارمی فصل پیش در بازی رفت با سپاهان، گل پیروزی پرسپولیس و در بازی برگشت، گل اول بازی را زد. امروز هم با زدن گل اول پرسپولیس، نشان داد مهره سرنوشت ساز برانکو در لحظات سخت و بازی‌های بزرگ است. مهاجمی که می‌تواند زمان گره خوردن بازی، نتیجه را به نفع پرسپولیس عوض کند و کلید قفل دروازه حریف باشد.

البته طارمی در این بازی یک سوی دیگر هم داشت. طارمی که با خروج حسین ماهینی سرانجام کاپیتانی پرسپولیس را بر عهده گرفت، متعاقب این صحنه صاحب یک موقعیت عالی تک به تک روی پاس امیری شد که ضربه او از محوطه شش قدم با واکنش عالی لی اولیویرا دفع شد. طارمی دقایقی بعد در یورشی به دروازه سپاهان مدافعان را از پیش رو برداشت اما در لحظه آخر کم آورد تا توپ به کرنر برود. طارمی بعد از این لحظه با عصبانیت توپ را به تابلوهای تبلیغاتی پشت دروازه سپاهان کوبید تا نشان دهد چقدر از گل نزدن با بازوبند عصبانی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید