کدام باشگاه فوتبال به بازیکنانش حقوق زیادی می دهد؟

کدخبر: ۱۸۳۸۷۳
برخی باشگاه های فوتبال با دراختیار داشتن منابع مالی مناسب حقوق ماهانه خوبی به بازیکنانشان می دهند. در این بین لیست حقوقی باشگاه بارسلونا نشان می‌دهد که این تیم در میان تمام تیم‌های اسپانیایی بیشترین پرداختی را به بازیکنان و مربیانش دارد.
کدام باشگاه فوتبال به بازیکنانش حقوق زیادی می دهد؟

به گزارش نشریه مارکای اسپانیا، باشگاه بارسلونا در صدر تیم‌های اسپانیایی قرار دارد که بیشترین میزان حقوق را به بازیکنان‌ و مربیان خود می‌پردازند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط سایت سازمان لیگ اسپانیا، باشگاه بارسلونا در حال حاضر 499.7 میلیون یورو در هر سال به بازیکنان و نیز اعضای کادر فنی‌اش حقوق و پاداش می‌پردازد که این رقم در طول سه فصل گذشته پیشرفتی 171 میلیون یورویی داشته است.

این در حالی است که باشگاه رئال مادرید به‌عنوان قدرتمندترین باشگاه اسپانیا از نظر قدرت اقتصادی در حال حاضر به بازیکنانش 489.2 میلیون یورو حقوق می‌پردازد.

اختلاف میان بارسلونا و رئال مادرید با دیگر تیم‌های لالیگا از حیث پرداخت حقوق تفاوتی فاحش دارد، چرا که پس از این دو تیم اتلتیکومادرید تنها تیمی است که پرداختی حقوق‌هایش از 200 میلیون یورو فراتر می‌رود.

پس از روخی‌بلانکو، هم سویا و والنسیا چهارمین و پنجمین تیم‌هایی هستند که در رده‌بندی پرداخت‌کنندگان بیشترین حقوق به بازیکنان و مربیان‌شان قرار گرفته‌اند. در این رده‌بندی ختافه با پرداخت تنها 28.9 میلیون یورو حقوق به بازیکنان و مربیانش در هر فصل در قعر قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید