گوشی های موبایلی که با ورودشان معادلات بازار را به هم می‌زنند!

کدخبر: ۱۸۳۸۷۵
عرصه تولید گوشی‌های هوشمند روزبه‌روز در حال پیشرفت است و نمی‌توان به درستی قابلیت‌های این دستگاه های کوچک را در آینده نزدیک پیش‌بینی کرد. حال، بسیاری از تحلیل‌گران بر این باورند ۳ گوشی هوشمند با ورودشان به بازار شرایط را کاملا متحول می کنند.
گوشی های موبایلی که با ورودشان معادلات بازار را به هم می‌زنند!

روز به روز به قابلیت های تلفن‌های هوشمند افزوده می‌شود. کمتر کسی فکرش را می کرد که روزی دستیارهای هوشمند به عنوان یکی از ابزارهای رایج تلفن‌های همراه مورد استفاده روزانه کاربران قرار گیرد.

تولید گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش لبه به لبه هم یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که امروزه در بسیاری از گوشی‌های هوشمند نظاره‌گر هستیم.

اما حالا وقت آن رسیده تا تحولی بزرگ در دنیای گوشی‌های هوشمند رخ دهد و اسمارت فون هایی وارد بازار شوند که با تمام دستگاه های هوشمند که تاکنون دیده‌ایم، تفاوت داشته باشد. با ما همراه باشید تا گوشی‌های هوشمند خاصی را که بازار در انتظار آن‌هاست، بررسی کنیم.

گوشی هوشمند رد

گوشی هوشمند رد

گوشی هوشمند رد

اگر اهل فیلم و دنیای دوربین باشید بدون شک با شرکت رد آشنایی دارید. شرکت رد در زمینه تولید دوربین‌های فیلم‌برداری فعالیت دارد. بسیاری از فیلم‌هایی که دیده‌اید با دوربین‌های شرکت رد فیلم‌برداری شده است. یکی از محبوب‌ترین این فیلم‌ها که بدون شک بسیاری از شما آن را مشاهده کرده‌اید، فیلم «هابیت» است.

حالا شرکت رد تصمیم گرفته تا گوشی هوشمند بسازد. البته گوشی هوشمندی که این شرکت قرار است بسازد با سایر اسمارت فون ها تفاوت دارد دارد، از این حیث که گوشی هوشمند رد دارای صفحه‌نمایش با قابلیت نمایش تصاویر سه‌بعدی است. علاوه بر این تلفن هوشمند یک ماژول تمام‌عیار است. می‌توانید لنزهای حرفه‌ای خود را بر روی لنز دوربین این گوشی سوار کنید و حتی صفحه‌ نمایش مورد نظر خود را بر روی این گوشی امتحان کنید.

گوشی هوشمند فوق‌العاده شرکت رد، هیدروژن وان نام دارد که ویدیوهای بررسی آن‌ در یوتیوب منتشر شده است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با قیمت ۱۱۹۵ دلار به بازار عرضه شود.

ریزر شارپ

ریزر شارپ

شرکت ریزر تولیدکننده لپ‌تاپ و لوازم جانبی بازی حالا گوشی هوشمندی مخصوص بازی می‌سازد. در واقع خرید نکس بیت (Nexbit) توسط ریزر گواه همین موضوع است.

گوشی مخصوص گیمرهای شرکت ریزر از حافظه ابری نکس بیت پشتیبانی می‌کند. هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با این گوشی هوشمند در دست نیست و خبری از قابلیت‌ها و مشخصات این گوشی هوشمند نداریم، ولی انتظار می‌رود که پردازنده بسیار قوی در آن تعبیه شود.

گوشی‌های انعطاف‌پذیر

گوشی‌های انعطاف‌پذیر

پس از مدت‌ها گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر به بازار می‌آیند. لنوو اعلام کرده که گوشی هوشمند منعطف خود را به بازار ارائه می‌دهد. شرکت‌های زیادی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند منعطف تلاش کرده‌اند، ولی در حال حاضر لنوو سر و صدای بیشتری به پا کرده است.

مدلی که برای این نسل از گوشی‌ها از سوی لنوو ارائه‌ شده بود، Folio نام داشت. لنوو در ارائه گوشی هوشمند Moto Mods هم موفق ظاهر شد و توانست ارتباط خوبی با کاربر برقرار کند. لذا می توان انتظار داشت که این شرکت اولین شرکتی باشد که گوشی هوشمند منعطف به بازار عرضه می‌کند.

گوشی‌های انعطاف‌پذیر

ایده اصلی تولید گوشی‌های هوشمند منعطف به شرکت خاصی باز نمی گردد. در این میان، سامسونگ هم در بیکار ننشسته است و قصد دارد اولین گوشی هوشمند منعطف را به نام خود ثبت کند.

هر سه‌ گوشی معرفی‌ شده، گوشی هیدروژن وان، ریزر شارپ و گوشی منعطف لنوو بدون شک بازار و دنیای اسمارت فون را تکان خواهند داد.

باید منتظر ماند تا شرکت‌ها تاریخ دقیقی برای عرضه اسمارت فون های خاص خود ارائه دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید