ویندوز با ثبات تر و سریع تر می شود

کدخبر: ۱۸۳۸۷۷
مایکروسافت همزمان با آماده سازی آپدیت بزرگ بعدی، اصرار می ورزد که ویندوز هر روز بهتر و بهتر می شود. این شرکت می گوید که آپدیت Creators با شماره ورژن 1703، شاهد کاهش 39 درصدی مشکلات درایورها و ثبات سیستم عامل شده است که در آپدیت Anniversary با شماره ورژن 1607 وجود داشت.
ویندوز با ثبات تر و سریع تر می شود

زمان بوت سیستم عامل 13 درصد بهتر شده، سرعت لاگین 18 درصد بهبود داشته و تشخیص چهره نیز 30 درصد زودتر عمل می کند. همچنین در مصرف باتری نیز پیشرفت هایی صورت گرفته و در حالت تماشای فیلم در اپلیکیشن Movies & TV، حدود 2.5 تا 5 درصد اوضاع بهتر شده و در زمان کار با مرورگر Edge نیز شاهد پیشرفت 17 درصدی هستیم.

نکته در این نهفته است که مایکروسافت در حال قانع کردن مشتریان، به خصوص شرکت ها است که این مدل جدید توسعه ویندوز بهتر بوده و شرکت در حال شنیدن فیدبک از سوی مردم است. آپدیت Anniversary مشکلات عدیده ای را برای مشتریان و شرکت های استفاده کننده از ویندوز پدید آورد که کمی کار را برای مایکروسافت سخت کرد.

ارائه یک مرتبه آپدیت Anniversary برای تمام های دستگاه های ویندوز 10 مسبب این اتفاقات بود و حالا مایکروسافت رویه دیگری را پیش گرفته. در مدت زمان 5 ماه پس از ارائه آپدیت Creators، حدودا 66 درصد ویندوزها به 1703 آپدیت شده اند اما در همین زمان مشابه، 85 درصد به Anniversarry آپدیت شدند. رویکرد جدید گویا نتیجه بخش بوده و به مایکروسافت فرصت برطرف سازی مشکلات را داده است.

آپدیت جدید پاییز نیز قرار است کنترل بیشتری به مشتریان شرکتی ویندوز بدهد و احتمالا رویه ارائه آن نیز مشابه آپدیت Creators باشد، یعنی آرام و بدون عجله برای آپدیت شدن به آخرین نسخه از سیستم عامل.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید