رقیب روسی «اسنپ و تپسی» وارد ایران شد

کدخبر: ۱۸۵۴۳۳
بازار تاکسی های اینترنتی مدتی است که در ایران داغ شده و مردم نیز به دلیل قیمت پایین این سرویس از آن استقبال کرده اند. حالا یک تاکسی اینترنتی که متعلق به کشور روسیه است نیز مجوز ورود به ایران را پیدا کرده است.
رقیب روسی «اسنپ و تپسی» وارد ایران شد

«ماکسیم» سرویس تاکسی آنلاین متعلق به کشور روسیه، وارد بازار ایران شده است و گفته می شود که به زودی فعالیت خود در ایران آغاز می‌کند.

شرکت تاکسی آنلاین ماکسیم در 200 شهر روسیه و کشورهایی از جمله بلاروس، اوکراین، بلغارستان، گرجستان، قزاقستان و تاجیکستان فعالیت دارد و از سه ماه پیش برای بررسی بازار ایران، دفتری در تهران باز کرده است و گفته می شود که از دو هفته دیگر تبلیغات و سرویس دهی این تاکسی در تهران آغاز می شود. پاول استنیکوف نماینده این شرکت در ایران گفته است:«شرکت ما گواهی کار در ایران را گرفته است و قرار است سرویس ما در پاییز امسال در تهران راه اندازی شود. سفارش تاکسی از طریق سایت، اپلیکیشن ما در اندروید و iOS خواهد بود و پس از مدتی سفارش از طریق تلفن نیز عملیاتی می شود. همچنین شرکت تعرفه ویژه ای را برای مسافران پیشنهاد کرده همچنین از رانندگان زن برای انتقال مسافر خانم استفاده می کند.برخلاف رقیبان ایرانی خود که برنامه‌ی آنها از فروشگاه های گوگل و اپل حذف شده اند، برنامه ماکسیم هم در اپ استور و هم در گوگل پلی وجود دارد و قابل نصب است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید