ضعف این بازیکن استقلال بلای جان تیمش شده است

کدخبر: ۱۸۶۱۵۸
ضعف این بازیکن استقلال بلای جان تیمش شده است

مهاجم استقلال با ضعف محسوس خود در این فصل باعث افت فاحش آمار گلزنی تیمش شده است.

سجاد شهباززاده فصل پیش با اصرار به لیگ ترکیه رفت و بعد از نیم فصل حضور در این کشور در نیم فصل دوم راهی نفت تهران شد.

او در نفت تهران تقریبا در تمام بازی ها در پست وینگر راست و چپ به بازی گرفته شد و همین مساله باعث شد در گلزنی نتواند موفق عمل کند؛ اما تک گل او  قهرمانی در جام حذفی را برای نفت تهران به ارمغان آورد.

شهباززاده در این فصل با نظر مثبت منصوریان به استقلال آمد تا جانشین کاوه رضایی بشود و بتواند دوباره با تیم محبوبش به روزهای اوج برگردد؛ اما اتفاق هایی که برایش رخ داد او را از روند خوب خود همچنان دور نگه داشته است.

شهباززاده فصل را با حضور در ترکیب ثابت استقلال آغاز کرد؛ اما مصدومیت در بازی با سایپا در هفته چهارم باعث شد این بازیکن مجبور شود 4 بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی را از خانه تماشا کند.

مهاجم استقلال در بازی شب گذشته برابر فولاد دوباره در ترکیب استقلال به میدان رفت؛ اما با توجه به مصدومیت سختی که پشت سرگذاشته بود شب آرامی را پشت سر گذاشت.

شهباززاده در این فصل جانشین کاوه رضایی بهترین بازیکن فصل گذشته استقلال شده است و افت او باعث افت فاحش استقلال در گلزنی. استقلال تا بدین جای کار 4 گل زده است و بدترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

آنچه مسلم است 15 روز فرصت تا بازی استقلال برابر پرسپولیس فرصت خوبی برای شهباززاده است تا بتواند با رسیدن به مرز آمادگی تیمش را از بحران گلزنی خارج کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید