بهترین زمان خوردن نان در شب برای چاق نشدن

کدخبر: ۱۸۶۴۳۷
مصرف نان یا دیگر منابع نشاسته در پایان وعده غذایی مانع از آن می شود که قند خون در افراد ناگهان افزایش یابد و میل تان به پرخوری و هله هوله خوری کاهش پیدا می کند.

نمناک؛ نان به ماده غذایی گفته می شود که از خمیر کردن آرد و خمیرمایه ، آب و روغن ، نمک و گاهی شکر تهیه می شود . نان از نظر علم تغذیه جزء گروه غلات بوده و در هر 30 گرم دارای 80 کیلو کالری ، انرژی می باشد . ساختمان این ماده غذایی از قندها بوده و حاوی مقدار کمی پروتئین نیز می باشد . نان که بخش مهم واصلی سفره های ایرانی را تشکیل می دهد ، عمده انرژی روزانه فرد را تأمین می کند و نقش سیرکنندگی را نیز به عهده دارد .بهترین زمان مصرف نان

چربی های انباشته شده دور شکم تان، شما را از خوردن نان و برنج منصرف می کنند؟ محققان می گویند برای وزن کم کردن و حفظ سلامتی، دلیلی ندارد که دور نان را خط بکشید؛ فقط کافی است آن را در زمان مناسب میل کنید.

به باور محققان، درصورتی که قصد خوردن کربوهیدرات های ساده را دارید، باید درست در پایان وعده غذایی تان سراغ آنها بروید.

باتوجه به بررسی های انجام شده، وقتی در پایان هر وعده، کمی نان یا خوراکی دیگری که حاوی کربوهیدرات های ساده است را می خورید، سطح قندخون تان برای مدتی متعادل می ماند و میل تان به پرخوری و هله هوله خوری کاهش پیدا می کند.

به همین دلیل، محققان تاکید می کنند که درصورت نیاز به کاهش وزن یا پایین آوردن قند خون، به جای ابتدای وعده، نان را در پایان غذا میل کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید