رسن،بازیکن موثر و کارآمد پرسپولیس

کدخبر: ۱۸۶۶۴۰
بازیکن عراقی پرسپولیس هر زمان که فرصت بازی داشته موثر و مفید برای این تیم بازی کرده است. با این حال برانکو ترجیح داد این بازیکن در ترکیب ثابت تیمش مقابل الهلال نباشد.
رسن،بازیکن موثر و کارآمد پرسپولیس

برانکو در بازی‌های اخیر لیگ قهرمانان با تعویض‌های طلایی پرسپولیس را به بازی بازگردانده بود. دیشب هم در نیمه دوم تقریبا چنین ماجرایی اتفاق افتاد اما حتی درخشش بازیکن تعویضی برانکو هم بی‌اثر بود و پرسپولیس نتوانست چندان استفاده‌ای تغییرات برانکو ببرد. بعد از حضور بشار رسن به جای محسن مسلمان، خط هافبک پرسپولیس انگیزه متفاوتی پیدا کرد و رسن به تنهایی موفق شد بار حملات پرسپولیس را به دوش بکشد و چند باری قرمزها را تا آستانه باز کردن دروازه الهلال ببرد تغییر بازی پرسپولیس بعد از حضور رسن مشهود بود و البته در نهایت نتوانست ثمری برای قرمزها داشته باشد. مگر این که برانکو را ترغیب کرده باشد تا از هافبک جوان عراقی‌اش در بازی‌های داخلی بیش از پیش بهره ببرد.

رسن در حدود 30 دقیقه بازی دیشب 22 پاس با دقت 77 درصد برای دیگر قرمزپوشان فرستاد و یک شوت هم زد که خارج از چارچوب بود. در حالی که مسلمان در 65 دقیقه 36 پاس با دقت 61 درصد داد و البته عکس بازی‌های گذشته در موقعیت سازی و ارسال پاس کلیدی موفق نبود.

البته نباید فراموش کرد که آمدن احمد نورالهی به جای کمال کامیابی نیا نیز باعث تغییر شرایط بازی به سود پرسپولیس شد اما در این میان اگر کامیابی نیا در زمین باقی می ماند و بازیکن ناکارآمدی مثل ربیع خواه زمین را ترک می کرد قطعا روند بازی پرسپولیس بهتر می شد. ربیع خواه بدون شک در این بازی یکی از بدترین بازیکنان سرخ پوشان بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید