کی روش بالاخره بازیکن محبوبش را به تیم ملی برگرداند

کدخبر: ۱۸۶۶۵۰
کاپیتان تیم ملی ایران دوباره جواز حضور در تیم ملی را به دست آورد.
کی روش بالاخره بازیکن محبوبش را به تیم ملی برگرداند

به گزارش ایلنا، انتظارها به پایان رسید؛ وقتی که دوشنبه شب در قسمت همراه با لژیونرهای برنامه نود به گل مسعود شجاعی اشاره شد و بعد از مدتها نام کاپیتان تیم ملی دوباره در رسانه ملی برده شد؛ همه یک نفس راحت کشیدند که سرانجام مشکلات برطرف شد.

 شجاعی بعد از مدتهای مدید و پس از غیبت در دو اردوی اخیر تیم ملی حالا دوباره می تواند در لیست کی روش حضور داشته باشد و مسافر جام جهانی روسیه شود. ستاره تیم ملی مدتها روزه سکوت گرفته بود و سعی کرد روی تیم باشگاهی خود یعنی پانیونیوس تمرکز کند. تیمی که با کاپیتانی مسعود روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و بازهم جزو بالانشینان به حساب می آید.

 مسعود به شدت در یونان و شهر آتن محبوب است و در تیم خود نیز جزو بهترین ها به حساب می آید و بازیکن مورد علاقه هواداران این تیم هم به شمار می رود. او به تازگی از تیم AIK آتن هم پیشنهاد دریافت کرده تا زمستان به جمع آنها بپیوندد و این نشان می دهد که مسعود در ۳۴ سالگی هم روی فرم است.

مسعود مزد سکوت خود را گرفت تا دوباره خنده بر روی لب هایش نقش ببندد. بدون شک این روزه سکوت حاصل صبر فراوان شماره ۷ بود. صبری که نتیجه شیرینی داشت. سرانجام پس از تاریکی مطلق، سپیده سر زد و صبح شد. خانم ها آقایان مسعود برگشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید