صحنه ایی عجیب و دلخراش در رقابت‌های بسکتبال NBA + عکس

کدخبر: ۱۸۶۷۸۶
فوتبالدوستان ایرانی چند سال پیش صحنه دلخراش شکسته شدن پای فریدون زندی در تیم الاهلی قطر را به یاد دارند. در آن برخورد پای بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال به شکلی شکسته شده بود که به نظر می رسید پایش را برای همیشه از دست می دهد. حالا شبیه همان اتفاق درلیگ بسکتبال NBA آمریکا برای یک ورزشکار اتفاق افتاده است.
صحنه ایی عجیب و دلخراش در رقابت‌های بسکتبال NBA + عکس

در نخستین بازی رقابت‌های NBA بین کلیولند کاوالیرز و بوستون سلتیکس اتفاق تلخی رخ داد که باعث شد بازی در ‌دقیقه ۶ متوقف شود.

بازی‌های بسکتبال NBA از بامداد روزچهارشنبه با دیدار کلیولند کاوالیرز و بوستون سلتیکس آغاز شد. تنها شش ‌دقیقه از بازی گذشته بود که بر اثر یک حادثه بازی متوقف شد.

گوردون هایوارد هنگام پرش برای پاس دادن به هم تیمی‌اش بود که با لبرون جیمز برخورد کرد و با شکستگی ساق پا مواجه شد. آسیب‌دیدگی‌ بازیکن بوستون به قدری شدید بود که جیمز به سرعت درخواست کمک کرد و کوین هارلان فریاد می‌زد: پای هایوارد شکسته است. پای او شکسته است!

پزشکان دو تیم به سرعت خود را به او رساندند. هنوز مشخص نیست این بسکتبالیست تا چه زمان از میادین دور خواهد بود. او علاوه بر شکستگی دچار دررفتگی از قوزک پا نیز شد.

این اتفاق اعضای هر دو تیم و تماشاگران را به شدت تحت تاثیر قرار داد. بازی پس از وقفه‌ای چند ‌دقیقه‌ای دوباره از سر گرفته شد و با پیروزی ۱۰۲ بر ۹۹ کاوالیرز به پایان رسید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید