تقویم گوگل متحول می شود

کدخبر: ۱۸۶۷۹۲
بعد از چند سال عدم تغییر در طراحی تقویم گوگل، این شرکت تحولاتی اساسی در نسخه تحت وب خدمات تقویم خود ایجاد کرده و به تازگی از آن رونمایی کرده است.
تقویم گوگل متحول می شود

به گزارش تک کرانچ، علاوه بر افزودن رنگ ها و تغییر اساسی رابط کاربری تقویم گوگل، شیوه طراحی بخش Material Design نیز با بازنگری مواجه شده است.

یکی از مزایای پوست اندازی خدمات تقویم گوگل، طراحی منعطف آن است که به شکلی هوشمندانه خود را با ابعاد پنجره مرورگر تطبیق می دهد.

همچنین اگر شما در یک شرکت بزرگ کار می کنید، تقویم می تواند جزئیات بیشتری را در مورد نشست های کاری و محل برگزاری آنها ذخیره و به شما نشان دهد. به عنوان مثال حتی می توانید از این طریق از جزئیات تجهیزات موجود در یک اتاق مطلع شوید. البته به شرطی که رئیس جلسه اطلاعات یادشده را به شما نشان دهد.

خدمات دعوت تقویم گوگل دارای فرمت‌های متنوعی است و با استفاده از آن می‌توانید به اسناد، فایل های ارائه و غیره لینک بدهید. همچنین می توانید به تمامی اطلاعات جامع نشست ها دسترسی داشته باشید.

یک قابلیت جدید دیگر دید روز است که به شما امکان می دهد تمامی جزئیات تقویم را در ستون های جداگانه ای مشاهده و مدیریت کنید بدون آنکه نیازی به جابجایی به پایین و بالای تقویم باشد. همچنین از طریق این خدمات مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد مشارکت کنندگان در هر نشست و به اشتراک گذاری آن با یک گروه ممکن است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید