دلایل افت فاحش پرسپولیس در 30 روز اخیر

کدخبر: ۱۸۶۷۹۶
نرسیدن به فینال آسیا، محرومیت باشگاه و مهاجم گلزنش، تصاویر قلیان کشیدن بازیکن‌ها و از دست دادن صدر جدول لیگ برتر بیلان کاری این یک ماه پرسپولیس بود.
دلایل افت فاحش پرسپولیس در 30 روز اخیر

به گزارش وبسایت نود، برانکو ایوانکوویچ با حضور روی نیمکت پرسپولیس، سرنوشت این تیم را عوض کرده بود. تیمی که چند فصل آب خوش از گلویش پایین نرفته بود، با برانکو به ابرها رسید. پرسپولیس حتی در سالی که قهرمان نشد هم به قدری نمایش خوبی داشت که همه را انگشت به دهان کرد. اعتماد به نفس بعد از چند سال به پرسپولیسی‌ها برگشت و هواداران به تیم‌شان افتخار می‌کردند. فصل گذشته هم پرسپولیس با اقتدار قهرمانی لیگ را به دست آورد و در آسیا هم هیچ تیمی جلودارش نبود. پرسپولیس بازی به بازی، جشن را به خانه هواداران‌اش می‌آورد. در دو سال اخیر، پرسپولیسی‌ها خوشحال‌ترین فوتبالی‌های کشور بودند.

ولی در این یک ماه، سرنوشت برای این تیم طور دیگری رقم خورد. حالا دقیقا یک ماه است که شادی از خانه پرسپولیسی‌ها کوچ کرده است. تیم برانکو در این یک ماه فقط به تساوی در اصفهان و برد پرگل مقابل استقلال‌خوزستان دل‌خوش کرده است. از ۲۶ شهریور تا ۲۵ مهر پر بود از اتافاقات ناگوار برای این تیم. 

یک ماه قبل/ اولین باخت در لیگ

پیکان با ضربه آزاد تماشایی مرتضی آقاخان، یک گل به پرسپولیس زد و این نتیجه را تا پایان بازی حفظ کرد. این اولین شکست این فصل پرسپولیس در لیگ برتر بود. اتفاقی که منجر شد برای اولین بار در این فصل، پرسپولیس از تیمی در لیگ برتر امتیاز کمتری داشته باشد. 

27 روز قبل/ محرومیت طارمی

به خاطر سهل‌انگاری طارمی و مدیران پرسپولیس، آقای گل دوفصل اخیر لیگ تا چهار ماه از حضور در مسابقات رسمی محروم شد، پرسپولیس دو پنجره نقل‌وانتقالاتی را از دست داد و این دو باید مبلغی حدود ۸۰۰هزار یورو نیز به‌عنوان جریمه بپردازند. 

23 روز قبل/ الهلال و چهار گل

الهلال در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با چهار گل، شکست سنگینی را به پرسپولیس تحمیل کند. هواداران پرسپولیس علاوه بر تحمل کری‌خوانی‌های حریف، امیدی برای رسیدن به فینال هم نداشتند.

21 روز قبل / شب‌نشینی و ...

بعد از شکست به الهلال، تمرینات پرسپولیس با دستور برانکو تا پنج روز تعطیل شد. اتفاقی که باعث شد خیلی از بازیکن‌ها برای ریکاوری ذهنی در خارج از ایران بمانند. اما اتفاقاتی در آن مدت رخ داد که پرسپولیسی‌ها را نگران کرد. تصویری از دو بازیکن در حال کشیدن قلیان منتشر شد. هر چند که یکی از این بازیکن‌ها با آپلود تصویری در صفحه شخصی‌اش اعتقاد داشت که آن عکس شیطنت فتوشاپ‌کارها بود.

5 روز قبل/ دوباره قلیان

ویدئویی از ستاره پرسپولیس منتشر شد که در آن مشغول قلیان کشیدن است. البته هنوز هیچ مرجع رسمی آن را تایید نکرده است، ولی به هر حال به دلیل پخش شدن این ویدئو، هم مجموعه پرسپولیس و هم ستاره پرسپولیس وارد بحران جدیدی شدند و حواشی آن فیلم، همچنان یقه پرسپولیس را گرفته است.

2 روز قبل/ حسرت حضور در فینال

تیم برانکو به لطف اشتباه واضح داوری نتوانست نتیجه دور رفت را جبران کند و با تساوی مقابل الهلال، از صعود به فینال آسیا بازماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید