رقیب برانکو از ایتالیا آمد

کدخبر: ۱۸۶۸۶۹
در حالی که سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی اخیرا انتخاب شده اما از برانکو ایوانکوویچ بعنوان یکی از نامزد های این نیمکت در مسابقات جام جهانی نام برده می شود. در همین حال اما یک رقیب جدید برای نیمکت کروات ها و برانکو پیدا شده که ممکن است جایگاه برانکو را به خطر بیندازد.
رقیب برانکو از ایتالیا آمد

کروات ها در نظر دارند که در صورت صعود به جام جهانی فوتبال کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی تیمشان در این مسابقات انتخاب کنند. گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داد که فدراسیون فوتبال کرواسی منتظر مشخص شدن نتیجه دو بازی کرواسی و یونان در پلی آف اروپا است تا مذاکرات را با آنچلوتی به شکل جدی تری ادامه دهد.

زلاتکو دالیچ پیش از آخرین بازی تیم ملی کرواسی در مرحله گروهی راهیابی به جام جهانی جانشین آنته چاچیچ شد اما احتمالا در جام جهانی دالیچ روی نیمکت کرواسی نمی نشیند. برانکو سرمربی پرسپولیس قبل از انتخاب دالیچ نیز یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال کرواسی بود.

آنچلوتی سابقه کار کردن با مودریچ در رئال مادرید را دارد و حالا دوباره می تواند مربی کاپیتان تیم ملی کرواسی شود. کروات ها با داشتن بازیکنان توانمند دیگری مثل کواچیچ، ورسالیکو، راکیتیچ، پریشیچ، مانژوکیچ ، لاورن و ... امیدوارند که به جام جهانی صعود کنند و بتوانند خاطرات جام جهانی ۱۹۹۸ که به نیمه نهایی رسیدند را تکرار کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید