بیمه ناقص بدنه دروازه پرسپولیس

کدخبر: ۱۸۶۹۲۸
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که درماه های اخیر با افت چشمگیری مواجه شده باید خود را به برانکو اثبات کند.
بیمه ناقص بدنه دروازه پرسپولیس

به گزارش ایلنا، از دست رفتن قهرمانی لیگ پانزدهم را به پای سوشا مکانی نوشتیم و یک سال بعد که پرسپولیس قهرمان شد، باز نام این دروازه‌بان را بر زبان داشتیم؛ این بار اما برای به رخ کشیدن تاثیر بیرانوند در راه قهرمانی.

دروازه‌بانی که می‌گفت آمده تا 10 سال دروازه پرسپولیس را بیمه کند اما همه آنچه از او در ذهن داریم، در اشتباه‌هایی خلاصه می‌شود که حذف از لیگ قهرمانان را رقم زد. در همین دو بازی رفت و برگشت برابر الهلال در نیمه‌نهایی، بیرانوند 6 گل خورد و به جرات می‌توان گفت که روی هر 6 گل اشتباه کرد.

او در خروج‌هایش همیشه اشتباه کرده و بارها پیش آمده که درون دروازه تمرکزش را از دست بدهد. دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس جز آن 4 گلی که در بازی رفت از الهلال خورد، در بازی برگشت هم پراشتباه بود و حتی اگر روی گل اول -که یک پنالتی قابل مهار بود- مقصر ندانیمش، روی گل دوم صددرصد مقصر و جایگیری‌اش اشتباه بود و با همین اشتباه، شانس پیروزی را از پرسپولیس گرفت.

اینکه او عامل اصلی باخت پرسپولیس بوده یا خیر بستگی به قضاوت بینندگان نمایش او در چند بازی اخیر پرسپولیس هستند اما دروازه‌بان ملی پوش بیشتر از این ها باید تلاش کند تا برای بیمه کردن دروازه پرسپولیس گزینه اول برانکو باقی بماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید