شبکه کردستان ٢٤: باید حقیقت را به مردم گفت/ نیروهای عراقی از کرکوک عقب نشینی نکرده‌اند

کدخبر: ۱۸۶۹۴۰
شبکه کردستان ۲۴ متعلق به مسرور بارزانی فرزند مسعود بارزانی در بیانیه‌ای با اشاره به اتفاقات روزهای گذشته در کرکوک و فضا سازی‌های رسانه‌ای صورت گرفته از سوی شبکه‌های کردی متعلق نیچروان بارزانی بیانیه‌ای را منتشر کرد.
شبکه کردستان ٢٤: باید حقیقت را به مردم گفت/ نیروهای عراقی از کرکوک عقب نشینی نکرده‌اند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، شبکه کردستان 24 متعلق به مسرور بارزانی فرزند مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای با اشاره به اتفاقات روزهای گذشته در کرکوک و فضا سازی‌های رسانه‌ای صورت گرفته از سوی شبکه‌های کردی متعلق نیچروان بارزانی برادر زاده مسعود بارزانی و نخست وزیر اقلیم کردستان عراق آورده است: شفاف سازی و ارائه اخبار صحیح را حق مخاطبان خود می‌داند.

در این بیانیه امده است: در خصوص موضوع حشد الشعبی، علی رغم آنکه حیدر عبادی نخست وزیر عراق اعلام کرد تنها نیروهای پلیس فدرال و دستگاه‌های امنیتی در استان کرکوک مستقر خواهند شد، اما آنچه واقعیت دارد این است که هنوز شمار زیادی از مناطق مورد اختلاف تحت سیطره نیروهای عراقی هستند و هیچ عقب نشینی نکرده‌اند. آنچه مشخص است مقرر شده نیروهای حشد الشعبی در داخل خیابان‌ها و کوچه‌ها مستقر نشوند و در بیرون شهرها موضع بگیرند؛ اکنون نیروهای حشد الشعبی در شهرهای کرکوک، شنگال، خانقین و ... حضور دارند و دروازه‌های ورودی شهرها در اختیار آنهاست.

همچنین ذکر شده که در این شرایط حساس هدف ما ارائه خدمتی حرفه‌ای و اخباری صحیح بدور از احساسات و جانبداری است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید