یک تیر و دو نشان بیرانوند

کدخبر: ۱۸۷۱۹۷
شرایط آینده دروازه بان ملی پوش پرسپولیس مبهم است و هنوز مشخص نیست وی چه زمانی به خدمت سربازی اعزام خواهد شد .
یک تیر و دو نشان بیرانوند

به گزارش وبسایت نود، محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات، نیم فصل تمام می‌شود و طبق معمول هدف اصلی آن‌ها در نقل و انتقالات، خرید بازیکنان سرباز است. بین بازیکنان سرشناس لیگ برتر، بیشتر از همه شایعه حضور بیرانوند در تبریز شنیده می‌شود. بیرانوند که لیگ سیزدهم توسط گل‌محمدی در به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد، در روزهایی که تراکتورسازی بحران دروازه‌بانی دارد می‌تواند مهمترین هدف آن‌ها در نقل و انتقالات باشد. گفته می‌شد تراکتوری‌ها، قصد دارند برای جبران رفتار پرسپولیس که در دوران محرومیت تراکتورسازی از این تیم بازیکن نخریده بود، سراغ بازیکنان آن‌ها نرود اما عملکرد ضعیف گروسیان در هفته‌های اخیر و گلی که او از پیکان خورد بیش از پیش تراکتوری‌ها را تحت فشار گذاشته است.

بیرانوند، تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد دارد اما اگر بخواهد لژیونر شود، علاوه بر رضایتنامه پرسپولیس باید مشکل سربازی را هم حل کرده باشد. آخر فصل، بیرانوند احتمالا شماره یک تیم ملی در جام جهانی خواهد بود و انتقال به تراکتورسازی در شرایط فعلی، می‌تواند هر دو مشکل او را حل کند. اگر بیرانوند نیم فصل به تراکتورسازی ترانسفر شود، تا پایان مسابقات جام جهانی پرونده سربازی‌اش بسته خواهد شد. پرسپولیس هم با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات، نمی‌تواند او برای فصل آینده برگرداند و مجبور به فروشش این بازیکن می‌شود! شاید بخاطر همین موضوع بیرانوند انتقالش به تراکتورسازی را تکذیب نکرده و در حال بررسی این گزینه است.

تاهل بیرانوند و داشتن سه فرزند، یک سال از خدمت دروازه‌بان تیم ملی را کم می‌کند و او اگر او بتواند کسری خدمت بگیرد، فقط یک نیم فصل سرباز خواهد بود. البته احمد نوراللهی هم فصل پیش، با همین امید به تراکتورسازی رفت اما با کسری خدمت او موافقت نشد و هنوز از فوتبال دور مانده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید