آخرین وضعیت جسمانی ملکه رنجبر

کدخبر: ۱۸۷۲۹۰
ملکه رنجبر پس از جراحی قلب باز که به رضایت پزشکان از عمل انجامید، وضعیت حال عمومی‌اش رو به بهبودی است و همچنان برای درمان در بیمارستان بستری است.

این بازیگر که چندی پیش به دلیل مشکل عارضه‌ی قلبی در بیمارستان بستری شده بود، پس از عمل جراحی قلب باز به گفته‌ی فرزندش وضعیت نسبتا خوبی را پیش رو دارد.

فریبرز ایروانی ـ فرزند این بازیگر پیشکسوت ـ در گفت‌وگویی با ایسنا درباره وضعیت ملکه رنجبر پس از عمل جراحی قلب باز توضیح داد: خوشبختانه عمل رضایت‌بخش بود و هیچ علائم بدی در وضعیت ایشان دیده نشده است. البته هم به خاطر شرایط سنی و هم به دلیل غیرمعمول طولانی بودن زمان عمل جراحی، هوشیاری خانم رنجبر کمی کند و نگران‌کننده بود اما این مساله هم رفع شد.

او گفت: ایشان روز گذشته از قسمت سی‌سی‌یو به بخش عمومی منتقل شد اما همچنان تحت نظر پزشکان است چرا که به دلیل سنگین بودن عمل جراحی نمی‌تواند حرکت کند و قرار است مراحل درمانی فیزیوتراپی را طی کند. این هفته برای مادر هفته مهمی است که علائم تکلم و حرکت ایشان مجدد احیا شود.

فرزند ملکه رنجبر از هنرمندانی از جمله مهران غفوریان و برخی دیگر که به یاد این هنرمند بودند و به عیادتش رفتند، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته جمعی از مدیران تلویزیون و همچنین برخی هنرمندان به عیادت ملکه رنجبر رفتند.

رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما و مرتضی طاهری رییس دفتر این معاونت، مهران مهام تهیه‌کننده و مهران غفوریان بازیگر در این دیدار حضور داشتند. ملکه رنجبر مدت‌هاست از بیماری پارکینسون هم رنج می‌برد.

به گزارش ایسنا، ملکه رنجبر ـ هنرمند پیشکسوت ـ متولد سال ۱۳۱۷ در رشت است. او از سن شش سالگی فعالیت هنری خود را شروع کرد. این بازیگر پیشکسوت مدتی است در بستر بیماری به سر می‌برد. «زیر آسمان شهر»، «آشپزباشی»، «سایه روشن» و ... از جمله مجموعه‌های تلویزیونی است که ملکه رنجبر در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید