وزیر سعودی: رسانه‌های ایران اخبار جعلی به من نسبت می دهند!

کدخبر: ۱۸۸۷۱۴
ایرنا نوشت : ثامر السبهان وزیر مشاور سعودی در امور کشورهای عرب خلیج فارس، در ادعایی، رسانه های ایرانی را متهم کرد که مانع نزدیک شدن بغداد و ریاض به یکدیگر هستند.
وزیر سعودی: رسانه‌های ایران اخبار جعلی به من نسبت می دهند!

السبهان، بر روی صفحه شخصی 'توئیتر ' خود مدعی شد: رسانه های ایرانی برای این که عربستان به عراق نزدیک نشود، خبرهای دروغ وجعلی منتشر می کنند وگاهی آنها را به من نسبت می دهند.

وی که پیشتر سفیر سعودی در عراق بود و به دلیل اعتراض مقامات عراقی به دخالت هایش در امور داخلی این کشور، برکنار شده است، این ادعاها را در حالی مطرح می کند که اخیرا مقامات عراقی در سفر به عربستان چندین قرارداد و تفاهم نامه امضا کرده اند.

حیدر العبادی نخست وزیر عراق در روز 29 مهر 96 به عربستان سعودی سفر کرد تا در اولین جلسه هماهنگی بین دو کشور شرکت کند. بغداد و ریاض همچنین برای اولین بار از سال 1990 میلادی تاکنون، توافق نامه آغاز حمل و نقل هوایی امضا کرده اند. 

ثامر السبهان که به ایراد سخنان خصمانه علیه محور مقاومت معروف است، روز گذشته نیز در پیامی توئیتری خشم خود را از آنچه 'سکوت دولت و ملت لبنان در مقابل فعالیت های حزب الله' دانست ابراز کرد وگفت لبنانی ها باید جلوی فعالیت های حزب الله در داخل و خارج از این کشور را بگیرند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید