نقوی‌حسینی: آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی ما مشکل دارند نه انرژی هسته ای

کدخبر: ۱۸۹۰۲۰
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها می‌دانند موشکی که انبار داعش را در «دیرالزور» زد می‌تواند «تل‌آ ویو» و «واشنگتن» را نیز هدف قرار دهد.

به گزارش ایسنا، سیدحسین نقوی حسینی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه در جمع دانشجویان و دانش آموزان کرمان به دلایل دشمنی های آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها با انقلاب اسلامی و مکتب عاشورایی ما مشکل دارند و مشکل آنها با انرژی هسته ای ما نیست زیرا امروز پاکستان نیز بمب اتم دارد و صهیونیست ها نیز ۳۰۰ کلاهک هسته ای دارند که می تواند با آنها ۶ بار دنیا را با خاک یکسان کند اما کسی به آنها اعتراض نمی کند لذا مشکل آنها اربعین حسینی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که باید مکتب عاشورایی را ترویج دهیم، خطاب به مردم شهید پرور کرمان و مردم سرزمین حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی در اوج مذاکرات بیان کرد که «محکم بایستید که آمریکایی ها در مشت ما هستند».

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یوم الله ۱۳ آبان را با اقتدار برگزار می کند، تصریح کرد: در سال ۴۳ امام این ملت به دلیل ذلتی که در قالب کاپیتولاسیون بر این ملت تحمیل کرده بودند، بر آمریکا خروشید و او را تبعید کردند و همچنین در ۱۳ آبان ماه سال ۵۷ دانش آموزان این سرزمین با خون خود سنگ فرش های تهران را رنگین کردند تا بگویند «مرگ بر آمریکا» و به سلطه در ایران پایان دهند و جاسوس خانه آمریکا را تصرف کردند.

نقوی حسینی ادامه داد: ملت ایران اجازه ندادند که این جاسوس خانه به کار خود در ایران ادامه دهد و امیدوارم که یک روز مطالب این جاسوس خانه به طور کامل افشا شود تا همه علت اینکه ایران، آمریکا را از این کشور بیرون کرده است، بدانند.

وی خطاب به مردم گفت: چشمانتان و گوش هایتان به لب امام امت باشد و باید بدانید که هر ملتی که امام خود را گم کرد، نابود خواهد شد و ایشان پنج سال قبل بیان داشتند که به آمریکا اعتماد نداریم و آمریکا دولت عهد شکن می باشد و امروز بیان امام ما به منصه ظهور رسیده است و ناظریم که آمریکا به پیمان خود وفادار نبود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امام در جبهه حق است، مطرح کرد: امروز شاهدیم که آمریکایی ها همه توان و ظرفیت خود را علیه ملت ما به کار گرفته اند، البته حق دارند و به ترامپ حق می دهیم که عصبانی شود و توهین کند و ملت ایران را تروریست بنامد؛ زیرا ملت ایران و سپاه پاسداران دماغ آمریکایی ها را به خاک مالیده است.

وی افزود: امروز چه کسی در سوریه دولت تعیین می کند، این ملت ایران است که در سوریه پیروز شده است و دماغ آمریکایی ها را به خاک مالیده است.

نقوی حسینی بیان کرد: در ۶ سال گذشته آمریکایی ها با داعش توافق کردند که حرمین شرفین عراق متعلق به داعش و چاه های نفت مال آمریکا باشد، اما امروز شاهدیم که ۲۵ میلیون نفر در روز اربعین حسینی و در کربلا «مرگ بر آمریکا» می گویند، پس بنابراین باید آمریکا اینگونه عصبانی باشد.

وی عنوان کرد: آمریکایی ها و اسرائیلی ها می دانند موشکی که انبار داعش را در«دیرالزور» زد می تواند «تل‌آویو» و «واشنگتن» را نیز هدف قرار دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: استکبار امروز ملت را هدف قرار داده اند و با فشارهای اقتصادی می خواهند مردم را از مقاومت خارج کنند؛ آنها سپاه و شورای نگهبان را هدف قرار داده اند چون منبع قدرت ملت ما هستند اما منابع ما قوی تر از همه دولت استکباری هستند.

وی یادآوری کرد: افرادی که در پنج سال قبل موافق مذاکرات بودند امروز اذعان می کنند که آمریکا عهد شکن است و قابل مذاکره نیست؛ پس باید توجه داشت که روز یوم الله ۱۳ آبان روز مقاومت ایران و جهان اسلام در مقابل خون آشامی آمریکای جنایت کار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید