اولین شب سرد زلزله زدگان در ویرانه های مسکن مهر + عکس

کدخبر: ۱۹۰۳۰۶
تسنیم : مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه با فرا رسیدن شب منتظر دریافت کمکهای هموطنان و سازمانهای امدادی هستند.
اولین شب سرد زلزله زدگان در ویرانه های مسکن مهر + عکس

شوک زلزله مهیب یکشنبه شب در سراسر استان کرمانشاه و ایران اسلامی همچنان وجود دارد ولی در چهار شهرستان غربی استان کرمانشاه و به‌ویژه شهرستان سرپل‌ذهاب این شوک به‌دلیل تخریب کاشانه مردم، سرما، کمبود مواد غذایی و آب آشامیدنی و وسایل گرمایشی بسیار بیشتر است.

زلزله کرمانشاه

خبرنگار تسنیم از شهرستان سرپل‌ذهاب گزارش می‌دهد که شهر سرپل‌ذهاب به‌‌دلیل فاصله کمتر تا کانون زلزله در شهر ازگله در غرب استان کرمانشاه دچار آسیبهای شدیدی شده است و پس از بازدید میدانی از این شهر می‌توان گفت که 90درصد ساختمانهای سرپل‌ذهاب دچار خسارت شده‌اند و تقریباَ نیمی از شهر نیز تخریب شده است.

زلزله کرمانشاه

در حال حاضر مردم این منطقه به‌دلیل تخریب منازل مسکونی آنها به کمکهای اولیه همچون آب آشامیدنی، غذا، چادر و وسایل گرمایشی نیازمند هستند و قطع بودن برق و آب بر مشکلات آنها افزوده است ولی دسترسی به آب آشامیدنی اصلی‌ترین نیاز مردم این منطقه به‌شمار می‌رود و مکانی برای اسکان نیز اولویت دارد.

زلزله کرمانشاه

از شب گذشته و با حضور گروه‌های امدادی در میان مردم چادرهایی برای اسکان توزیع شده ولی به‌دلیل عدم مدیریت صحیح این چادرها در نقاط مختلفی برپا شده است و با پایان روز نخست امدادرسانی به زلزله‌زدگان همچنان کمبود چادرهای اسکان در این منطقه وجود دارد و مردم در سرمای پاییز نگران مکانی برای خواب هستند.

زلزله کرمانشاه

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید