یک فعال اصولگرا:

تاریخ مصرف احمدی نژاد تمام شد

کدخبر: ۱۹۰۶۱۵
روزنامه اعتماد با کریمی‌اصفهانی از فعالان اصولگرا در باره شیوه برخورد طیف احمدی نژاد با پیگیری های قضایی پرونده این جریان مصاحبه کرده است.
تاریخ مصرف احمدی نژاد تمام شد

بخشی از مصاحبه را می خوانید:

با توجه به احضاریه‌ای که برای اسفندیار رحیم‌مشایی فرستاده شده است و همچنین بحث تخلفات بقایی، احمدی‌نژاد و رحیمی فکر می‌کنید این اتفاقات قضایی چقدر در به حاشیه بردن این جریان تاثیرگذار است یا برعکس ممکن است به بیش از پیش مطرح شدن آنها در میان افکار عمومی کمک کند؟

به هر حال هر کس ممکن است متهم شود. باید در دادگاه حاضر شد و به اتهامات پاسخ گفت و اگر سند و مدرکی وجود دارد، ارایه کرد. بازپرس تفهیم اتهام می‌کند و قاضی هم حکم صادر می‌کند اما تفاوت این طیف با دیگرانی که احضار می‌شوند این است که جو و فضا را آلوده می‌کنند و نمی‌گذارند دستگاه قضا به کار خود بپردازد. در واقع مجموعه بقایای دولت نهم و دهم این ویژگی را دارند که با فضاسازی‌هایی که انجام می‌دهند تلاش دارند جامعه را مقابل دستگاه قضا قرار دهند. در واقع انتقال این مسائل به جامعه خود نیز نوعی ایجاد آشوب به حساب می‌آید که به نوعی جرم محسوب می‌شود.

به نظر شما می‌توانند با ایجاد این فضاسازی‌ها به گسترده شدن بدنه اجتماعی‌شان کمک کنند؟

احمدی‌نژاد و من تبعش به گونه‌ای هستند که جامعه آنها را پس می‌زند. در واقع همه این فضاسازی‌ها برای دوباره مطرح شدن است که البته با اقبال جامعه هم مواجه نخواهند شد. به نظر من نباید به اخبار و حواشی‌ای که این گروه ایجاد می‌کنند، توجه کرد و حتی آنها را مطرح کرد. وضعیت حلقه احمدی‌نژاد دیگر به گونه‌ای نیست که در جامعه اثرگذار باشند. مردم این طیف را شناختند و حنای‌شان دیگر رنگی ندارد.

فکر می‌کنید ممکن است این حلقه بار دیگر به جریان اصولگرایی بازگردند؟ آیا هنوز برای بازگشت به اصولگرایی راهی پیش‌روی‌شان وجود دارد؟

از نظر من تاریخ مصرف احمدی‌نژاد تمام شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید