خطر از بیخ گوش مرد عنکبوتی گذشت و بینی اش شکست! +عکس

کدخبر: ۱۹۰۹۲۶
مرد عنکبوتی برای بازی در فیلم انتقام جویان یا همان اونجر جلوی دوربین رفت که طی حادثه ای از ناحیه بینی دچار شکستگی شد.
نمناک؛ " تام هالند " بازیگر نقش مرد عنکبوتی که به تازگی برای بازی در فیلم "انتقام جویان" یا همان "اونجر" جلوی دوربین رفته است دیروز طی حادثه ای از ناحیه بینی دچار شکستگی شد. فیلم سینمایی "انتقام جویان جنگ ابدیت" به کارگردانی "برادران روسو" 4 می 2017 اکران بین المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد. این فیلم دنباله ای بر فیلم های انتقام جویان (2012) و انتقام جویان:عصر اولتران (2015) محسوب می شود و همچنین نوزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به شمار می رود.مرد عنکبوتی
 

در این فیلم بازیگرانی هم چون رابرت داونی جونیور، جاش برولین، مارک روفالو، تام هیدلستون، کریس ایوانز، کریس همسورث، جرمی رنر، کریس پرت، الیزابت اولسن، سباستین استن، بندیکت کامبربچ، پل بتانی، ساموئل ال. جکسون، کوبی اسمالدرز، بندیکت وانگ، زویی سالدانا، کارن گیلان، وین دیزل، دیوید باتیستا، پام کلمنتیئف، اسکارلت جوهانسون، بنیسیو دل تورو و تام هالند ایفای نقش می کنند. در جنگ ابدیت، انتقام جویان به نگهبانان کهکشان می پیوندند تا با تانوس مقابله کنند.

مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی در فیلم انتقام جویان

انتقام جویان که پس از رویدادهای فیلم کاپیتان آمریکا:جنگ داخلی از هم گسسته اند، با هم به نیروهای نگهبانان کهکشان می پیوندند تا با تانوس که به دنبال تصاحب همهٔ سنگ های ابدیت و حکمرانی بر فضا، زمان و واقعیت است، مقابله کنند.

این فیلم به احتمال فراوان امسال رکوردشکنی در گیشه به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان مبدل خواهد شد. این فیلم با حضور 24 بازیگر مطرح هالیوود از این حیث نیز رکورددار محسوب می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید