بدترین نیم‌فصل تاریخ استقلال

کدخبر: ۱۹۱۱۵۲
با مساوی دیروز استقلال مقابل سیاه‎جامگان، مجموع امتیازات آبی پوشان در پایان هفته دوازدهم به 13 رسید تا این باشگاه به یک رکورد منفی نزدیک شود.
بدترین نیم‌فصل تاریخ استقلال

 شاگردان شفر اگر هر 3 بازی بعدی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند 22 امتیازی می‌شوند و این دقیقا برابر با امتیازات این تیم در پایان نیم‎فصل اول فصل گذشته لیگ برتر با علیرضا منصوریان است. اما اگر استقلال از 9 امتیاز باقی مانده خود تا پایان فصل نتواند تمام امتیازات را کسب کند رکورد بدترین نیم‌فصل تاریخ خود را جابجا خواهد کرد.

بدترین نیم‌فصل استقلال در تاریخ لیگ برتر به نیم‌فصل اول لیگ هفتم برمی‌گردد. جایی که بعد از برکناری مرحوم ناصر حجازی، فیروز کریمی هدایت استقلال را بر عهده گرفت ولی نتوانست تاثیر مثبتی در تیم ایجاد کند. استقلال در پایان نیم‌فصل اول از 17 بازی 23 امتیاز گرفت و میانگین 1.35 امتیاز از هر بازی را ثبت کرد. حالا اگر آبی‌ها با شفر در 3 بازی باقی‌مانده خود در نیم‎فصل اول 9 امتیاز بگیرند 22 امتیازی می‎شوند و میانگین امتیازات آنها 1.46 خواهد شد. اما اگر کمتر از این مقدار امتیاز بگیرند – مثلا 7 امتیاز از 3 بازی – 20 امتیازی می‌شوند و میانگین امتیازات آنها به 1.33 خواهد رسید و رکورد بدترین نیم‌فصل تاریخ این باشگاه جابجا خواهد شد. 3بازی بعدی استقلال تا پایان نیم‌فصل اول به ترتیب مقابل گسترش فولاد، پیکان و سپاهان برگزار خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید