یک بازی موبایلی سرگرم‌کننده و اعتیادآور

کدخبر: ۱۹۱۱۵۳
اگر تمایل دارید یک بازی ساده و در عین حال بسیار سرگرم کننده را دانلود و در گوشی خود نصب کنید، پیشنهاد می‌کنیم به بازی Rolling Sky روی آورید. این بازی گیم پلی بسیار جذاب و اعتیادآوری دارد و بدون تردید شما را هم به یکی از طرفداران خود تبدیل می‌کند.
یک بازی موبایلی سرگرم‌کننده و اعتیادآور

بعضی از بازی‌های موبایل با یک گیم پلی ساده اما چالش‌برانگیز و زیبا گیمرها را مجذوب خود می‌کنند. بازی Rolling Sky دقیقاً از همین دسته بازی‌ها محسوب می‌شود. در این بازی شما نقش هدایت کننده یک توپ را بر عهده دارید که باید در مسیری معلق در هوا حرکت داشته باشد. در مسیری که توپ حرکت می‌کند موانع زیادی وجود دارند که شما باید با تمرکز و سرعت عمل بالا از آنها عبور کنید.

برای تغییر مسیر حرکت توپ در بازی کافی است که انگشت خود را بر روی صفحه نمایش گوشی بکشید. برای مثال اگر می‌خواهید توپ به سمت چپ منحرف شود، انگشت خود را به چپ بکشید و اگر می‌خواهید توپ به سمت راست منحرف شود، کافیست انگشت خود را به سمت راست صفحه نمایش بکشید.

سیستم کنترل و هدایت توپ در بازی بسیار دقیق و زیبا طراحی شده و کوچک‌ترین مشکل و باگی در آن دیده نمی‌شود. در مسیر معلقی که توپ در آن حرکت می‌کند موانع زیادی وجود دارند. این موانع بسیار متنوع هستند و اشکال مختلفی خواهند داشت. برای مثال ممکن است مانعی شبیه به یک درخت کاج باشد، مانع دیگری چکش باشد و...هر مرحله از بازی شامل مسیر مشخصی می‌شود که شما باید سعی کنید کل آن مسیر را طی نمایید. دقت کنید که با هر بار برخورد به موانع شما می‌بازید و علاوه بر از دست دادن یک جان، باید آن مرحله بازی را از اول شروع کنید. علاوه بر موانعی که به آنها اشاره کردیم، در مسیر بازی خانه‌های انحرافی، تله‌ و حتی فنری هم وجود دارند که بسیار جالب هستند و برای عبور صحیح از آن‌ها باید سرعت عمل بسیار زیادی داشته باشید.

هر بار که وارد بازی Rolling Sky می‌شوید، تعداد جان‌های مشخصی در اختیارتان قرار می‌گیرند. اگر پشت سر هم بازنده شوید و جان‌هایتان  تمام شود، باید منتظر بمانید تا به تدریج و با گذشت زمان جان‌هایتان احیا شوند. البته در این شرایط می‌توانید از خرید‌های درون برنامه‌ای بازی هم استفاده کنید یا فیلم‌های تبلیغاتی بازی را مشاهده کرده و در ازای آن جان دریافت کنید. بازی زیبای Rolling Sky به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید