بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی برای حفظ رکورد!

کدخبر: ۱۹۱۲۵۳
اسطوره فوتسال ایران به تیم ملی برمی گردد تا بتواند رکورد بهترین گلزن جهان را حفظ کند.
بازگشت وحید شمسایی به تیم ملی برای حفظ رکورد!

وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران که مدتی است از این تیم دور شده، قرار است دوباره به تیم ملی دعوت شود.

شمسایی که عنوان برترین گلزن فوتسال ملی جهان را در اختیار دارد، این عنوان را در خطر می بیند. با توجه به اینکه فالکائو ستاره برزیلی فوتسال به تیم ملی کشورش برگشته تا در دو بازی با کاستاریکا به میدان برود و بتواند رکورد وحید شمسایی از آن خود کند، فدراسیون تصمیم گرفته با بازگرداندن شمسایی مانع از این امر شود.

در این راستا شب گذشته مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال با وحید شمسایی تماس گرفت و به او اعلام کرد در بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتسال دعوت خواهد شد تا بتواند رکورد خود را حفظ کند.

شمسایی در این باره عنوان کرد: «واقعاً از تاج تشکر می‌کنم. وقتی یک نفر بزرگی می‌کند، باید از او سپاسگزار باشیم. بازگشت فالکائو به تیم ملی و فشارهایی که مردم به من بابت حفظ رکورد می آورند، واقعا اذیتم می کند. در این داستان شخص شمسایی مهم نیست، مهم میهن‌دوستی است. به رئیس فدراسیون هم گفتم تیم ملی راه خود را انتخاب کرده و من هم گل‌هایم را در گذشته به تمام دنیا زده‌ام و نیاز به بازگشت به تیم ملی ندارم، اما شما دقت کنید فالکائو هم الان در جام ملت‌های آمریکایی جنوبی بازی نمی‌کند و فقط در دیدارهای دوستانه به میدان می‌رود ما هم می‌توانیم همین کار را تکرار کنیم و از آنها الگوبرداری کنیم.»

بر این اساس وحید شمسایی برای بازی های تدارکاتی تیم ملی دعوت خواهد شد تا با حضور در ترکیب بتواند آمار گل های زده خود را افزایش دهد و از ثبت رکورد توسط فالکائو جلوگیری کند.

ورزش سه 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید