بازیگر زن ایرانی در بیمارستان بستری شد+ عکس

کدخبر: ۱۹۱۲۷۲
نعیمه نظام دوست بازیگر کشورمان با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش خبر از بستری شدن در بیمارستان داد.

نمناک؛ نعیمه نظام دوست بازیگر محله گل و بلبل در بیمارستان بستری شد و در انتظار عمل جراحی است. این بازیگر کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از بستری شدن در بیمارستان داد و از مردم خواست برایش دعا کنند.

 

نعیمه نظام دوست

 

بستری نعیمه نظام دوست در بیمارستان

نعیمه نظام دوست با انتشار یک ویدئو در صفحه اش نوشت:دوستان عزیزم ممنونم که همیشه با عشق و مهربونی همراه من بودین ،کی گفته اینجا فضای مجازیه اینجا فضای حقیقی و احساسات واقعیه برای همینه تا مشکلی پیش میاد با شما درد و دل میکنیم و از شما کمک میخوایم دوست داریم حمایتمون کنید ،دوست داریم دوستمون داشته باشید و همراهمون باشید .اینجا وقتی با محبت حرف میزنی و کامنتهای خوب میذاری معلومه که حس واقعی ات و گفتی و وقتی بی محبت میشی و کامنت بد میذاری و بلاک و ریپورت میکنی معلومه که اونم حس واقعی اته و درون پنهانت و نشون میدی ، برای همین وقتی با محبت و عشقتون شرمنده ام میکنید میدونم وظیفه ام سخت تر میشه و میدونم که چقدر دوست واقعی دارم و همیشه خدارو شکر میکنم ، در هر صورت دوستتون دارم و از خدا برای همه شما عزیزانم سلامتی آرزو میکنم . دعام کنید که محتاج دعای شما عزیزانم هستم.

 

نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست بازیگر کشورمان

نعیمه نظام دوست به طور حرفه ای با ساعت خوش و در سال 73 وارد عرصه بازیگری شد و در فیلم هایی چون باغ سرهنگ ، ریحانه ، پلیس جوان ، چاردیواری ، ساختمان پزشکان ، خانه اجاره ای ، زیر هشت ، روز حسرت و مجموعه گل و بلبل که کاری از شبکه دو سیما برای گروه کودک بود بازی کرده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید