ربیع‌خواه را به تیم ملی دعوت کنید!

کدخبر: ۱۹۱۳۰۸
کیفیت بازی هافبک پر سر و صدای پرسپولیس با واکنش خیلی ها مواجه شده است.
ربیع‌خواه را به تیم ملی دعوت کنید!

محمدحسین عباسی - پسران برانکو، روزهای خوب و بد زیادی را در لیگ پشت سر گذاشته‌اند اما از زمان روی کارآمدن این مربی، به ندرت «کسالت‌بار» و خسته‌کننده بوده‌اند. پرفسور حتی در روزهایی که به نتایج دلخواه‌اش نیز دست پیدا نمی‌کرد، تیم پرشور و باطرواتی را به زمین فرستاد و تماشاگرها را از لذت تماشای یک تیم هجومی با مجموعه‌ای از کارهای ترکیبی خلاقانه، سیراب می‌کرد. پرسپولیس روز گذشته اما هیچ شباهتی به تیم همیشگی برانکو نداشت. آن‌ها سرد، کم‌رمق و خالی از طراوت بودند.

حضور همزمان کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه در میانه میدان، پرسپولیس شورانگیز را به پرسپولیس اقتصادی تبدیل کرده. تیمی که تنها یک هافبک دفاعی داشت و یک بازیکن را نیز پشت سر دو مهاجم در ترکیب قرار می‌داد، حالا کمربند میانی مستحکم‌تری دارد اما از خلاقیت به مراتب کم‌تری بهره می‌برد. نمره خلاقیت در میانه میدان قرمزها، به واسطه نمایش‌های ساده و قابل‌پیش‌بینی محسن ربیع‌خواه کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.

محسن در مسابقه روز گذشته نیز پراشتباه و کم‌اثر بود و امضایش را پای دو امتیاز هدررفته تیم برانکو گذاشت. حذف‌کردن یک بازیکن هجومی برای اضافه کردن ربیع‌خواه به ترکیب، پرسپولیس را روی دنده عقب تنظیم می‌کند. کیفیت روز گذشته ربیع‌خواه، فرصتی ایده‌آل برای مرور واقعیت‌ها در مورد بازیکنی بود که بعد از گل به خودی کنعانی‌زادگان در نبرد با سایپا، ناگهان مورد ستایش قرار گرفت. بعضی‌‌ها حتی از شایستگی او برای دعوت به تیم ملی حرف می‌زدند اما نیمکت پرسپولیس، جایگاه سزاوارانه‌تری برای ربیع‌خواه خواهد بود. محسن ربیع خواه، دردسری است که پرسپولیس برای خودش درست می‌کند. چالشی که این تیم برای خودش به وجود آورده و علیرغم ساده بودن راهکار خروج از آن، همچنان به قوت خود باقی مانده.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید