زمان رونمایی ازگوشی گلکسی اس 9

کدخبر: ۱۹۱۵۸۲
طبق روال همیشگی هر سال، انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ پس از رونمایی و عرضه گلکسی نوت 8، فرآیند طراحی، تولید و عرضه پرچمدار بعدی خود، یعنی گوشی گلکسی اس 9 را در دستور کار قرار داده باشد.
زمان رونمایی ازگوشی گلکسی اس 9

بر اساس شایعات جدید، گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس قرار است در نمایشگاه CES سال آینده میلادی رونمایی شوند. تا پیش از این، شنیده ها حاکی از عرضه با تاخیر پرچمدار بعدی تلفن های هوشمند سامسونگ بود، اما حالا شایعات جدید تاکید دارند که این تلفن های هوشمند حتی سریع تر از زمان مورد انتظار رونمایی خواهند شد.

البته این شایعات هنوز اشاره ای به نحوه رونمایی از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در نمایشگاه CES 2018 نکرده‌اند و هنوز معلوم نیست که کره‌ای‌ها در ژانویه 2018 تنها یک تیزر از پچمداران بعدی خود را به نمایش می‌گذارند و یا تمامی خوصوصیات این محصول را به تفصیل شرح خواهند داد.

با این حال برخی دیگر از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که احتمالا طبق روال گذشته، سامسونگ مراسم ویژه‌ای برای معرفی کامل گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس برگزار خواهد کرد.

برخی شایعات تاکید دارند که پرچمدار بعدی سامسونگ از لحاظ ظاهری تفاوتی با گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن نخواهد داشت. بر همین اساس، گوشی گلکسی اس 9 با اندازه نمایشگر 5.8  اینچ و نسخه پلاس آن با اندازه نمایشگر 6.2 اینچ طراحی شده اند؛ علاوه بر اینکه هر دو تلفن هوشمند آینده کره‌ای‌ها دارای نمایشگر بدون حاشیه خواهند بود.

شایعات همچنین ادعاهایی را در مورد سخت افزار پرچمدار بعدی سامسونگ نیز مطرح کرده‌اند. بر همین اساس پیش بینی می‌شود که نسخه پلاس گوشی گلکسی اس 9 با 6 گیگابایت حافظه رم به همراه دوربین دوگانه و در عین حال نسخه 5.8 اینچی این تلفن هوشمند با 4 گیگابایت رم به همراه دوربین تک لنزه تولید شوند.

هر دو تلفن هوشمند بعدی سامسونگ احتمالا دارای 64 گیگابایت ذخیره سازی، اسلات میکرواس‌دی و مادگی جک 3.5 میلی متری برای خروجی صدا هستند.

علاوه بر این، چند روز پیش تصاویری احتمالی از قاب محافظ این پرچمدارها منتشر شد که در صورت صحت داشتن آن تصاویر، سنسور اسکن اثر انگشت برای سیستم احراز هویت بیومتریک پرچمدارهای بعدی سامسونگ در پشت بدنه و به صورت عمودی در کنار لنزهای دوربین قرار خواهد گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید