بازیگر زن سرشناس سکوتش را شکست

کدخبر: ۱۹۱۶۳۰
اوما تورمن بازیگر سرشناس سینمای آمریکا که در هفت فیلم با هاروی واینستین همکاری کرده است، سرانجام سکوتش را درباره این موضوع شکست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اوما تورمن سرانجام درباره رسوایی اخلاقی هاروی واینستین تهیه‌کننده سرشناس هالیوود اظهارنظر کرد. او می‌گوید: «خوشحالم که فرایند رسوایی‌ تو به آرامی پیش می‌رود، تو لیاقت نداری که با یک گلوله کارت تمام شود.»

تورمن چندی پیش در واکنش به رسوایی اخلاقی هاروی واینستین گفته بود که از شدت عصبانیت قادر به سخن گفتن در این باره نیست. البته به نظر می‌رسید که این سخنان نوعی تایید قربانی بودن تورمن باشد اما او سرانجام به صورت واضح اعلام کرد: «اخیرا گفتم خیلی عصبانی هستیم و برای خودم دلایلی داشتم. اگر با نگاه کردن با چهره‌ام نفهمیدید که من هم قربانی بودم، باید بگویم بله "من هم".»

او که در هفت فیلم از جمله «پالپ فیکشن» و «بیل را بکش» با واینستین همکاری کرده است، تصویری از خودش در نقش عروس مشهور فیلم «بیل را بکش» در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. او به تهدید همیشگی واینستین علیه زنان قربانی نیز اشاره کرده است: «دیگر نمی‌توانی به کارت در سینما ادامه دهی.»

او در سخنانی شبیه به کاراکتر اصلی فیلم «بیل را بکش» گفت تماشای سقوط هاروی واینستین برایش لذت بخش بود.

افشاگری‌های اوما تورمن با استقبال بسیاری از چهره‌های سرشناس از جمله رز مک‌گوون یکی از نخستین شاکیان هاروی واینستین روبه‌رو شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید