مسی و پسرش کفش طلای اروپا را به خانه بردند +عکس

کدخبر: ۱۹۱۶۷۳
لیونل مسی،نابغه فوتبال جهان که به همراه پسرش تیاگو به مراسم دریافت کفش طلای اروپا رفته بود این جایزه را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد.
مسی و پسرش کفش طلای اروپا را به خانه  بردند +عکس

مسی فصل 17-2016 با به ثمر رساندن 37 گل در لالیگا، بیشترین امتیاز را برای گلزنی در تمامی لیگ‌های اروپا کسب کرد و به این ترتیب برای چهارمین بار در دوران بازیگری‌اش این جایزه را دریافت کرد و از این حیث با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید برابر شد.

مسی پس از دریافت این جایزه از دستان هم‌تیمی‌‌اش لوئیس سوارس که فصل گذشته آن را برده بود، به خبرنگاران گفت: جوایز انفرادی با تلاش و کمک همه اعضای تیم به یک بازیکن تعلق می‌گیرند، پس چنین جوایزی به آنها هم تعلق دارد. من هم این کفش طلا را به لطف کمک هم‌تیمی‌هایم در بارسلونا دارم و بدون آنها نمی‌توانستم این تعداد گل را به ثمر برسانم.

لیونل مسی

مسی ادامه داد: من بیرون از تیمم هم باشم همان‌قدر به توانایی‌های آن ایمان دارم که داخلش باشم. در این سال‌ها پیشرفت‌هایی داشته‌ام و برخی چیزها را به بازی‌ام اضافه کرده‌ام. من هر روز بیشتر از روز قبل از فوتبالیست بودنم لذت می‌برم.

ستاره بارسلونا درباره دلیل نیمکت‌نشینی‌اش در بازی چهارشنبه شب در خانه یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا هم تأکید کرد: هر بار که روی نیمکت‌ می‌نشینم برای بازگشت قوی‌تر در بازی بعد، انگیزه و قدرت بیشتری پیدا می‌کنم. من خارج بودن از ترکیب تیم را دوست ندارم و همیشه دوست دارم که با قرار گرفتن در ترکیب به تیمم کمک کنم، اما می‌دانم که یک فصل مدت زیادی است و اینکه من باید مراقب خودم باشم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید