فرصت طلایی برای مهندس سرخ ها

کدخبر: ۱۹۱۶۸۱
پرسپولیس امروز یک بازی مهم با پارس جنوبی جم دارد.
فرصت طلایی برای مهندس سرخ ها

پرسپولیس، مسلمان و بازی خارج از خانه. ترکیبی که این فصل، همیشه برای برانکو کارساز بوده است. آخرین بازی مسلمان در ترکیب اصلی پرسپولیس، خاطره خوبی داشت. تیم برانکو در اهواز، سه گل به استقلال خوزستان زد که محسن مسلمان، پایه گذار همه این گل‌ها بود. پیش از آن هم مسلمان در بازی‌های خارج از خانه لیگ با گسترش و نفت تهران پاس گل داده بود و در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی خارج از خانه با الاهلی پاس گل اول تیمش را فرستاد. روزهای خوب مسلمان، با نیمکت نشینی در بازی‌های اخیر تمام شد و حالا یک بازی خارج از خانه، دوباره به داد مهندس سرخپوشان رسیده است.

بشار رسن، در بازی قبل مقابل پدیده مصدوم شد و به نظر می‌رسد، شرایط بازی مقابل پارس جنوبی را ندارد. فرشاد احمدزاده هم هنوز آمادگی لازم را پیدا نکرده و استفاده از مسلمان، تنها گزینه برانکو برای بازی مقابل صدرنشین خواهد بود. یک بازی فیکس بودن بشار، مسلمان را برای مدتی طولانی نیمکت نشین کرد و حالا یک نمایش خوب، می‌تواند پایان روزهای حضور او روی نیمکت باشد.

رسن با وجود نمایش قابل قبول در بازی‌های گذشته، هیچ پاس گلی نداده و یک پاس طلایی از مسلمان، می‌تواند دوباره اوضاع را به نفع او عوض کند. به خصوص که در هفته‌های آینده، فرشاد احمدزاده هم به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد و این مسابقه، آخرین فرصت مسلمان برای این است که به برانکو ثابت کند هیچ بازیکنی برای او، نمی‌تواند خلاقیت و موقعیت‌سازی مسلمان را داشته باشد. بازیکنی که بعد از سه هفته نیمکت نشینی، هنوز بیشترین پاس گل را در این فصل لیگ برتر داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید