این مدارس آذربایجان شرقی فردا تعطیل شد + جزئیات

کدخبر: ۱۹۱۶۸۸
ایرنا: مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: به علت بارش برف و برودت هوا مدارس چند شهرستان برای فردا شنبه 4 آذر ماه تعطیل است.
این مدارس آذربایجان شرقی فردا تعطیل شد + جزئیات

تعطیلی مدارس برخی شهرستان های آذربایجان شرقی به علت برف و سرما

نادر فکورنیا جمعه شب گفت: در بخش نظرکهریزی مدارس تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

وی گفت: در شهرستان هشترود دوره پیش دبستانی شهری و روستایی تعطیل خواهد بود.

فکورنیا همچنین با اشاره به اینکه در شهرستان ورزقان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر در ساعت 9 شروع بکار خواهند کرد، افزود: در شهرستان چاراویماق مدارس دوره پیش دبستانی شهری و روستایی و استثنائی تعطیل خواهد بود و مدارس مقطع ابتدایی(شهری و روستائی) با یک ساعت تاخیر راس ساعت 9 شروع به فعالیت خواهند کرد.

وی همچنین گفت: در بخش مهربان از شهرستان سراب مدارس تمامی مقاطع تحصیلی(شهری و روستائی) با یک ساعت تاخیر راس ساعت 9 شروع به فعالیت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، هواشناسی استان آذربایجان شرقی هوای استان را برای فردا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، ابری، بارش پراکنده برف، مه غلیظ و رقیق، کاهش شدید دما، وزش باد و یخبندان پیش بینی کرده است.

بر اساس این گزارش در زمان حاضر بارش برف که از شب گذشته این استان را فرا گرفت، در بیشتر نقاط استان قطع شده است اما دمای بیشتر نقاط زیر صفر درجه است .

در زمان حاضر دمای شهر تبریز 6 درجه سانتی گراد زیر صفر است و کمینه دمای استان متعلق به شهرستان ورزقان با 9 درجه سانتی گراد زیر صفر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید