نقش کلیدی موگرینی در حفظ برجام

کدخبر: ۱۹۱۹۷۳
مهر : رئیس فراکسیون زنان مجلس، نقش موگرینی و اتحادیه اروپا را در برجام تعیین کننده است، دانست و گفت: گسترش روابط سبب رفع سوء تفاهم‌ها خواهد شد.
نقش کلیدی موگرینی در حفظ برجام

گروه روابط با ایران در پارلمان اروپا یکشنبه (۴ آذر ۹۶) با رئیس و اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان با اشاره به اهمیت جایگاه  پارلمان اروپا، بر گسترش روابط متقایل میان ایران و کشورهای اتحادیه اروپا به ویژه در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تأکید کرد.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی،   گفت: «نقش خانم موگرینی و اتحادیه اروپا در برجام تعیین کننده است و سایر کشورها نمی‌توانند آن را لغو کنند».

وی افزود: در حقیقت گسترش روابط می‌تواند سوء تفاهم‌هایی را که ممکن است میان بعضی کشورهای اروپایی وجود داشته باشد را بر طرف کند.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت نقش فراکسیون زنان، فعالیت‌های آن را نیز تشریح کرد و گفت: این فراکسیون در جهت حفظ حقوق زنان در جامعه تلاش می‌کند.

در ادامه این دیدار پروانه مافی رئیس فراکسیون خانواده، فعالیت‌های این فراکسیون را تکمیل کننده فعالیت‌های فراکسیون زنان در جهت حفظ، تحکیم و تقویت خانواده دانست و بر اهمیت آن تأکید کرد.

لواندوفسکی: برجام با وجود هر تحولی در آمریکا پابرجاست

یانوش لواندوفسکی نماینده پارلمان اروپایی و رئیس هیئت روابط با ایران در پارلمان اروپایی، گفت: «اتحادیه اروپا به طور کامل از توافق هسته‌ای دفاع می‌کند».

وی خاطر نشان کرد: «هر تحولی که در سطح ایالات متحده انجام شود، این توافق پابرجاست و قابل مذاکره مجدد هم نخواهد بود».

رئیس هیئت روابط با ایران در پارلمان اروپایی، افزود: اروپا بسیار مشتاق روابط متقابل ایران با اروپاست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید