توضیح فدراسیون کبدی در مورد روسری سر کردن مربی «مرد» تیم تایلند! + عکس

کدخبر: ۱۹۲۲۴۱
ایرنا: فدراسیون کبدی روز چهارشنبه اقدام مربی مرد تیم ملی کبدی بانوان تایلند در سر کردن روسری و ورود به سالن مسابقات کبدی قهرمانی بانوان آسیا در گرگان را «فریبکاری» توصیف کرد و ضمن عذرخواهی از جامعه ورزش کشور اعلام کرد: این اقدام به دلیل سهل انگاری عوامل کنترل کننده رخ داده است.

دهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در بخش مردان و پنجمین دوره آن در بخش زنان از سوم تا ششم آذر ماه در شهر گرگان برگزار شد. از روز گذشته تصاویری از مربی مرد تیم ملی کبدی بانوان تایلند در فضای مجازی منتشر شد که این مربی با روسری در کنار سالن مسابقات بانوان حضور دارد.

فدراسیون کبدی در بیانیه ای که متعاقب آن منتشر کرد، نوشت: فدراسیون کبدی ایران به عنوان هماهنگ کننده تیم ‌ها جهت شرکت در مسابقات آسیایی در گرگان همه قوانین و مقررات مسابقات و همچنین قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله رعایت حجاب از سوی بانوان تیم های خارجی و عدم ورود آقایان به سالن مسابقات بانوان را در مکاتبات قبل از شروع مسابقات اعلام کرده بود.

در این بیانیه آمده است: در مسابقات گرگان اتفاقی رخ داد که کام همه مدیران ارشد کشور و ورزش را تلخ کرد.

فدراسیون کبدی در بیانیه نوشت: حضور یک مربی خارجی مرد با پوشش در سالن مسابقات بانوان به خاطر سهل انگاری برخی دوستان در کنترل نفرات در زمان ورود به سالن مسابقات و رویت نکردن کارت مسابقات بود که بلافاصله پس از چند ثانیه به بیرون سالن هدایت شد.

در این بیانیه آمده است: فدراسیون کبدی و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ضمن محکوم کردن این عمل ناشایست مربی تیم تایلند در فریب دادن عوامل کنترل کننده سالن از جامعه بزرگ و ورزش دوست ایران عذرخواهی می کند و این رفتار ناشایست مربی تایلند را از طریق فدراسیون آسیایی و جهانی به دلیل زیرپا گذاشتن قوانین مسابقات پیگیری خواهد کرد.

این رقابت ها از سوم تا 6 آذر ماه با حضور20 کشور مطرح آسیایی در سالن امام خمینی(ره) شهر گرگان برگزار شد و تیم های زنان و مردان ایران موفق به راهیابی به دیدار پایانی نشدند و به مقام سوم بسنده کردند.

n82746335-72020613

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید