رامبد جوان و نگار جواهریان در اروپا + عکس

کدخبر: ۱۹۲۷۳۵
عکسی از رامبد جوان و نگار جواهریان در کنار تهمینه میلانی و نوید محمدزاده را در جشنواره شبهای سیاه استونی مشاهده میکنید.

نمناک؛ تهمینه میلانی کارگردان سرشناس کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری در کنار سه هنرمند دیگر در اروپا به روز کرد. تهمینه میلانی و نوید محمدزاده در کنار رامبد جوان و نگار جواهریان به کشور استونی سفر کرده و در جشنواره فیلم شبهای سیاه تالین شرکت کردند.

 

رامبد جوان و نگار جواهریان در اروپا

تهمینه میلانی ، نوید محمدزاده ، رامبد جوان و نگار جواهریان در کشور استونی

تهمینه میلانی با انتشار این عکس نوشت:به اتفاق نوید محمدزاده ، رامبد جوان و نگار جواهریان در جشنواره شبهای سیاه 29 نوامبر 2017 استونیا....

جشنواره فیلم شب های سیاه تالین ، یک جشنواره سالانه فیلم است که از سال 1997 در تالین، پایتخت استونی برگزار می شود. سال گذشته جایزه بهترین کارگردانی جشنواره شب های سیاه تالین در کشور استونی به نرگس آبیار برای فیلم «نفس» رسید و نوید دانش نیز که با فیلم «دوئت» در این رویداد سینمایی حاضر بود، دو جایزه بهترین فیلم اول جشنواره و همچنین جایزه نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا و اقیانوسیه) را کسب کرد.

 

تهمینه میلانی

ملی و راه های نرفته تهمینه میلانی در جشنواره فیلم های سیاه

فیلم سینمایی ملی و راه های نرفته اش به کارگردانی تهمینه میلانی به بخش «پانورما» بیست و یکمین جشنواره فیلم شب های سیاه تالین راه یافت.

رامبد جوان و نگار جواهریان

فیلم نگار رامبد جوان در جشنواره فیلم های سیاه

همچنین فیلم "خفگی" ساخته فریدون جیرانی در بخش مسابقه، فیلم "نگار" ساخته رامبد جوان از دیگر فیلم های ایرانی هستند که در جشنواره شب های سیاه تالین حضور دارند.

نوید محمدزاده

فیلم خفه گی نوید محمدزاده در جشنواره فیلم های سیاه

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید